Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office 2007 doet raar na het laatste service pack.

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:56
Hallo,

Sinds ik service pak 1 van Microsoft Office 2007 heb geinstaleerd, krijg ik als ik een eoofice programma staaeds zon berichtje te zien dat hij office aan het configureren is, en dan steeds achter elkaar.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Zoja, weet hij een oplossing, naast het verwijderen van dat servicepak?

Sorry, had eerder het versietags topic moeten leven, moet dus [MsOFF 2007] zijn. ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Swelson op 17-12-2007 23:11 ]

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ja ik heb het ook sinds een paar dagen (idd, na een service pack)

Zeer irritant :(, op een snel systeem duurt dit zeker 10 tot 15 seconden.

Afbeeldingslocatie: http://img173.imagevenue.com/img.php?image=89901_OfficeConfiguratie_122_878lo.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door crack_en_hack op 07-03-2008 12:54 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Verder niemand problemen hiermee...? :?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Swelson
Ik heb een ingezonden brief gestuurd naar Computer!Totaal.
Hij is beantwoord in de versie van april, ik zal het nummer thuis ff opzoeken en citeren.

Het kwam er op neer dat het servicepack niet goed was geintaleerd en dat het het beste was om windows erop nieuw opte zetten. Ze kwamen ook nog me een registerwijziging waarmee het ook mogelijk was. Ik weet zo niet wat het is, zal ik dus even nakijken straks.

• Swelson
Dit was mijn vraag en het antwoord daarop:

Office 2007 wil steeds configureren bij opstarten
Ik heb enkele weken geleden Service Pack voor Office 2007 geïnstalleerd en sindsdien krijg ik als ik een programma open steeds de melding dat Office 2007 geconfigureerd wordt. Daarna laadt hij ongeveer een minuut en vervolgens opent het programma. Bij Outlook krijg ik zelfs bij ieder binnengekomen en verzonden bericht zo'n melding. Waar kan dit aan liggen?
Hans

Mijn ervaring is, helaas voor u, dat een herinstallatie van Windows, Office en alle updates de beste oplossing is. Want waarschijnlijk is er iets misgegaan tijdens de installatie van het Service Pack. Maar ik snap dat u daar geen zin in hebt en dit wilt vermijden.
Open het register via Start / Uitvoeren en typ het commando regedit gevolgd door Enter.
Blader naar HKEY_LOCAL_MACHINES\Software\Microsoft\Office\12.0 en klik dan met de rechtermuisknop op deze subsleutel en kies Machtigingen. Selecteer Gebruikers en vink bij Machtigingen voor Gebruikers / Volledig beheer het vakje Toestaan aan. Bevestig met OK en sluit Regedit. Start nu de computer opnieuw op en probeer of Office nu wil starten zonder de configuratiemelding.
Een handige manier om dit in de toekomst te doen, is door het maken van een image van een nieuwe installatie van Windows met Office. In dat geval zou u nu eerst dat image snel kunnen terugzetten en opnieuw de installatie van het servicepack kunnen uitvoeren.

• Swelson
De registerhack werk jammer genoeg niet (bij mij).
Pagina: 1