Toon posts:

Toetsenbord instellingen in dos

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een compaq toetsens bord dat andere instellingen heeft dan een VS101...
boven de 7 zit bij mij een - maar dos snapt dit niet ... hoe kan ik dit instellen ??

welke code-tabel moet ik gebruiken 850 werk niet

Verwijderd

Klinkt als een Nederlands keyboard.

dus iets van KB NL intoetsen (landcode 31)

Verwijderd

Topicstarter
het is een compaq toetsenbord, alleen het moest per se zwart zijn dus ... en nu zijn die toetsen allemaal anders... wie weet de instellingen... ik heb in windows alles geprobeerd... moet in dos in te stellen zijn

Verwijderd

Topicstarter
niemand ??? please ....

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:13
Ik weet niet welk soort toetsenbord is, maar als het een nederlands toetsenbord is, dan typ je gewoon in dos: keyb nl
dan staat je toetsenbord ingesteld op de nederlandse indeling.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar zit dan boven de 7 een - want dat is op mijn toetsenbord wel zo... alleen dat snapt de computer nog effe niet...

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee ???

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

DOS??? wat is dat?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Damn zeker een DELL pc aangeschaft.

Dit is een standaard layout met die HELLkrengen.

Stel je toestenbord in met de nederlandse layout en je hebt de internationale instelling te pakken. Moet je dan natuurlijk wel die instelling in je kop hebben zitten want wat er op de knopjes staat werkt niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik niets aan... moet perse die plaatjes op de knoppen hetzelfde hebben als wat ze ook echt doen...

ik weet immiddels wel dat het een echt NL toetsenbord is... (compaq zwart).

Verwijderd

Topicstarter
weet nu niemand dit ??? :'(

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:37

sus

is druk :+

Het antwoord is dus allang gegeven. Je hebt een toetsenbord met een Nederlandse indeling. Dit moet je dus aan de pjoeter duidelijk maken door het volgende comando in je autoexec.bat te zetten:
code:
1
keyb nl

Hij zet dan je landinstellingen naar Nederlands, en dus kan je dan gewoon werken met je toetsenbord.

Als je dit in windows wilt doet, moet je naar Configuratiescherm -> Toetsenbord.

Hier kan je dan de indeling aanpassen, je moet dan voor Nederlands kiezen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 13:12 schreef suspicious het volgende:
Het antwoord is dus allang gegeven. Je hebt een toetsenbord met een Nederlandse indeling. Dit moet je dus aan de pjoeter duidelijk maken door het volgende comando in je autoexec.bat te zetten:
code:
1
keyb nl

Hij zet dan je landinstellingen naar Nederlands, en dus kan je dan gewoon werken met je toetsenbord.

Als je dit in windows wilt doet, moet je naar Configuratiescherm -> Toetsenbord.

Hier kan je dan de indeling aanpassen, je moet dan voor Nederlands kiezen
dit werkt dus niet bij mij... zal wel aan het toetsenbord liggen :( heeft er iemand ook z'n zwart compaq toetsenbord ???

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

kon je niet zoiets met MODE doen? doe maares mode /? dan staat er zoiets als codetabel, mischien is dat wat

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

BOFH-Wannabe |:(

Het commando is KEYB, de parameter is waarschijnlijk NL of US. Probeer dus KEYB US of KEYB NL. Eén van beide moet werken. Zo niet, probeer wat andere landcodes (BE, FR, enz.)...

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 22:00 schreef Vilenin het volgende:
BOFH-Wannabe |:(

Het commando is KEYB, de parameter is waarschijnlijk NL of US. Probeer dus KEYB US of KEYB NL. Eén van beide moet werken. Zo niet, probeer wat andere landcodes (BE, FR, enz.)...
beetje rustig he !!!!
denk je nou echt dat ik DAT niet wist... ik heb het geprobeerd werkt alleen niet.. !
Pagina: 1