Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Actionscript] Alle code in FLA doorzoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier om ALLE actionscript regels in een FLA te kunnen doorzoeken. Via F3 zoeken lijkt niet alles te vinden, bijvoorbeeld actions binnen sprites.

Tips zijn gewenst.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat heb je zelf geprobeerd om een oplossing te verzinnen :?

Of dacht je dat GoT simpelweg een afhaalrubriek is voor al je persoonlijke vragen? Begin iig Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy door te lezen en probeer voortaan je topicstarts daaraan aan te passen.

Handig om te weten is bijv. welke versie je gebruikt. Gaat 't om de laatste versies, dan zou je eigenlijk al je code in packages (en dus external in .as files) plaatsen, wat zoeken ook al makkelijker maakt ;)

Om toch maar antwoord op je vraag te geven: ALT+F3 is your way to go

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reply.

Maak gebruik van flash 9 (CS3).

ALT F3 had ik inderdaad al geprobeerd. Die vindt lang niet alles, bijvoorbeeld code binnen sprites.
Heb ook met F3 geprobeerd te zoeken, die vindt al meer, bijvoorbeeld wel actionscript binnen sprites maar geen actions op buttons.

De reden dat ik hierom vraag is dat ik systematisch aanpassingen moet doen in het werk van anderen dat af en toe niet zo netjes gescript is. Het aan te passen stuk code kan dan ook overal staan.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is dus een combinatie van zoeken... Volgens mij heb je met F3 en ALT+F3 bij elkaar wel alle code zichtbaar?

Slechte coding ga je dus niet volledig kunnen uitbannen, maar dat betekent niet dat de IDE daar verantwoordelijk voor is

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:35:
Het is dus een combinatie van zoeken... Volgens mij heb je met F3 en ALT+F3 bij elkaar wel alle code zichtbaar?

Slechte coding ga je dus niet volledig kunnen uitbannen, maar dat betekent niet dat de IDE daar verantwoordelijk voor is
De combinatie van beide vindt dus nog steeds niet alles.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat mis je dan nog? Je bent namelijk totaal niet compleet in je verhaal :)

[ Voor 59% gewijzigd door BtM909 op 18-12-2007 18:57 ]

• edwinistrator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-03-2022
Dan is inderdaad *.as includen een goede manier op je probleem op te lossen. Externe *.as bestanden schrijf je dan weer in Sepy (goed en gratis) of een dergelijk programma voor syntax highlighting en andere functionaliteiten.
Pagina: 1