Google maps software?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik vraag mij af of er software is wat ongeveer het zelfde doet als google-maps online.
Dus van plaats A naar plaats B, of van A naar B en dan naar C.

Ik vind het gebruikers gemak van google-maps (Dus gewoon zoeken in google en dan op maps drukken) erg makkelijk. Alleen duurt het resultaat soms wat lang omdat de gegevens online worden opgehaald.

Welk progamma werkt ongeveer als Google maps, maar is gewoon te installeren? Ik heb al gezocht... :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:24

Coldcat

HODL

Google Earth misschien?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeeuhm. Je vraagt naar standaard routeplanner software dat al vele jaren op de markt is? Route 66, Travelmanager, Autoroute, etc.

Die laatste stap (in Google klikken) zal wat lastig worden, zonder vergaand je browser over te nemen (of door Google zo gek te krijgen...). Iets dat ik iig. niet zou accepteren van een dergelijk tool. Of door zelf aan de gang te gaan met Greasemonkey 'natuurlijk'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Volgens mij heeft de anwb zelf iets van een cd-rom die dit soort gein allemaal voor je kan ... verder sluit ik me volledig aan bij het antwoord van F_J_K .... dus je opmerking: Ik heb al gezocht... vind ik niet helemaal terecht...

Daarnaast vertel dan eens precies waarop je gezocht hebt want dan kunnen wij hier ook wat mee (hoe meer uitleg hoe beter het antwoord vaak is op T.net)

ben geen mod maar dit riekt naar een slot :D

• ApOE
Ik ben misschien wat snel geweest met het openen van een topic, maar daar is toch niets mis mee?
Ik heb gezocht naar: route planner, route planner software, etc. Dan kom ik vooral uit op online route planners. Iets wat ik dus niet zoek.

Ik ben dus op zoek naar een stukje software dat net zo makkelijk werkt als Google(Maps) maar dan offline.

Maar goed, iig bedankt voor de reacties.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Helaas krijg je dan zo'n 3D/foto achting view, die ik nog niet kunnen uitschakelen heb. Als je dat dan op je laptop zet voor onderweg dan moet je nog eens op voorrand de route aflopen ook, zodat de beelden in je "cache" zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door Tofu op 20-12-2007 23:47 . Reden: foutje :) ]

• 2playgames
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06-2025
Zonder internet start google earth niet eens op, dus dan heb je weinig aan de cache ;)
Alleen duurt het resultaat soms wat lang omdat de gegevens online worden opgehaald.
Langer dan het opstarten van die routeplanner?

[ Voor 44% gewijzigd door 2playgames op 18-12-2007 22:08 ]

• ApOE
Als ik een routeplanner heb, dan zal ik het eens vergelijken :|

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Koop er dus een, ik heb er genoeg genoemd ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
2playgames schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:08:
Zonder internet start google earth niet eens op, dus dan heb je weinig aan de cache ;)

[...]

Je kan die cache gewoon op 2Gb instellen. Hij start dan gewoon op hoor. Dus online bekijk je waar je naartoe wil, en zo vul je dus de 2Gb. Op verplaatsing met je laptop bijvoorbeeld kan je (onder OSX dan toch) gewoon Google Earth opstarten en je cache bestanden bekijken.
Pagina: 1