Toon posts:

Radeon HD 2400 PRO HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe computer gekocht (een Acer Aspire M3100) met daarin een Radeon HD 2400 PRO met een HDMI uitgang deze wil ik aansluiten op mijn Philpis LCD tv met een HDMI ingang.
De LCD TV wordt niet gedetecteerd door de videokaart. Om een of andere reden kan ik niet zeggen dat er een TV op de HDMI uitgang zit.

Ik heb de nieuwste Catalyst drivers geinstalleerd maar deze werken ook niet. De HDMI kabel is 10 meter lang misschien dat het uitmaakt.

Heb al rond gekeken in de help maar kan het daar ook niet vinden.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Gebruik je naast je TV ook nog een monitor?
Zo ja, zet de PC uit, koppel de monitor af, en laat je PC dan, met de LCD TV aangesloten en op het juiste kanaal, opstarten. Goed kans dat hij hem dan wel vind.

Voor wat betreft het monitor en TV (indien van toepassing) samen gebruiken betreft, als ik me niet vergis heeft ATi in de Catalyst software een optie om TV beeld te forceren. Misschien kun je daar eens naar kijken...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik gebruik naast mijn LCD tv ook een monitor. Zal het eens proberen zonder de monitor op te starten. ATI heeft wel een optie om een TV te forceren maar dat is volgens mij alleen tv-out en geen HDMI.

Edit: Het alleen opstarten met de HDTV wil ook niet lukken.Hij krijg nog steeds geen signaal.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 19:51 ]