Wie kan me helpen..... 
Laatst ging mijn opstartschijf kapot.
: windows 2000 professional
Ik ging toen gelijk een nieuwe halen: western digital 500 GB
Ik deze gelijk installeren op: a8v deluxe moederboard
Met raid controler de installatie: SiL 3112 SATARaid controller.
Dacht ik hiermee klaar te zijn, dus niet!
Voordat de crashschijf kapot ging deed alles het, nu niets meer......
Als ik naar apparaatbeheer ga zie ik:
3 schijfstations:
- Maxtor 6 Y120M0 SCSI Disk Device (is een 125 GB schijf)
- WDC WD5000AAKB-00YSA0
Ik zie helemaal geen probleem meldingen. Waarom kan ik de schijven dan niet in explorer zien.
Ik heb speciaal een externe harde schijf gehaald om alles gelijk er af te trekken.
Wat moet ik doen .....
Trouwens het lukt me niet eens om de western digital schijf normaal te formateren.
Is deze te groot? Ik heb hem nu moeten formateren in NTFS 80 GB....
Maar goed dat vind ik niet erg. Ik wil alleen op mijn serial ata schijven komen.
Wie weet wat moet doen? Alle hulp is van harte welkom, want omdat de opstartschijf kapot is,
en ik ook niet op mijn serial ata schijven kan komen (die ik als backup gebruikte...), ben ik op dit moment alles kwijt van de afgelopen 12 Jaar: foto's,documenten, etc.......
Gecrashte schijf laten maken koste me minimaal 700 Euro, maar ze konden pas het echte bedrag vertellen als de opstartschijf open was gemaakt. Dus ik wil heel erg graag weer op mijn back up schijven komen.
Alvast bedankt voor alle moeite!!!!
Laatst ging mijn opstartschijf kapot.
Ik ging toen gelijk een nieuwe halen: western digital 500 GB
Ik deze gelijk installeren op: a8v deluxe moederboard
Met raid controler de installatie: SiL 3112 SATARaid controller.
Dacht ik hiermee klaar te zijn, dus niet!
Voordat de crashschijf kapot ging deed alles het, nu niets meer......
Als ik naar apparaatbeheer ga zie ik:
3 schijfstations:
- WDC WD5000AAKB-00YSA0
Ik zie helemaal geen probleem meldingen. Waarom kan ik de schijven dan niet in explorer zien.
Ik heb speciaal een externe harde schijf gehaald om alles gelijk er af te trekken.
Wat moet ik doen .....
Trouwens het lukt me niet eens om de western digital schijf normaal te formateren.
Is deze te groot? Ik heb hem nu moeten formateren in NTFS 80 GB....
Maar goed dat vind ik niet erg. Ik wil alleen op mijn serial ata schijven komen.
Wie weet wat moet doen? Alle hulp is van harte welkom, want omdat de opstartschijf kapot is,
en ik ook niet op mijn serial ata schijven kan komen (die ik als backup gebruikte...), ben ik op dit moment alles kwijt van de afgelopen 12 Jaar: foto's,documenten, etc.......
Gecrashte schijf laten maken koste me minimaal 700 Euro, maar ze konden pas het echte bedrag vertellen als de opstartschijf open was gemaakt. Dus ik wil heel erg graag weer op mijn back up schijven komen.
Alvast bedankt voor alle moeite!!!!