Bepaalde reakties op artikelen/reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
L.S.,

vandaag kwam ik een reaktie tegen van een "relatief" nieuwe Tweaker. Helaas vond ik deze reaktie nogal ongenuanceerd en ben ik daar, met mijn beter-weet-modus, tegenin gegaan. Toch zat dat niet helemaal lekker en ben ik even verder gaan kijken. Betreffende Tweaker blijkt vandaag al minimaal 1 admin-edit te hebben ontvangen en ook zijn/haar overige reakties lijken gestaafd te zijn op een stukje onvolwassenheid en "bash-T.net".

Mocht iemand tijd/zin hebben, gaarne even een blik werpen op deze reakties

Mocht dit topic totaal niet de bedoeling zijn, verneem ik dat ook gaarne via een DM.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Lijkt me meer iets voor de modder-hoek :+

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Er waren er welgeteld 2 waar een 0 zou kunnen, maar daar zat ie dan weer ergens in de post te spammen. Volgens mij is hij aan het uittesten wat je moet doen om gebanned te worden ofzo.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb eigenlijk alles naar -1 gemod. De sporadische reacties die nog net door de beugel zouden kunnen stonden inderdaad vol gespam, onjuist hoofdletter/bold gebruik, 'Weakers' ipv Tweakers en nog meer ongein.. Maar meer dan naar -1 modden kan ik er ook niets aan doen :P

Wat mij betreft zou deze kerel wel een mailtje mogen krijgen waarin het e.e.a. uitgelegd staat over normaal doen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ook dat is volgens mij verspilde moeite. Een mailtje met "je account is geblokkeerd" is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Voor de frontpage kan ik niet direct spreken, maar op het forum sta je vaak versteld wat een beetje bijsturing doet ;) :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
arne schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:20:
Ook dat is volgens mij verspilde moeite. Een mailtje met "je account is geblokkeerd" is meer dan genoeg.
Z'n account is nog geen dag oud. Een waarschuwing lijkt mij dan logischer, misschien trekt hij bij. Wat JHS ook zegt.
Maargoed, ik ga er niet over, dus daar bemoei ik me verder niet mee. * RoD doet gewoon -1 modereren en ziet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hij is inmiddels al opgevallen en heeft een sturende mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
time will tell.... Had niet gemerkt dat het allemaal binnen 1 dag was, misschien dat mail dan idd helpt.

Pagina: 1