Toon posts:

Nieuwe Pc kopen zonder licentie

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag!

Ik ben heel erg op zoek naar een leuk pc'tje om een beetje simpel te 3d-en, wat spelletjes te spelen etc. Eigenlijk geavanceerd desktopgebruik zal ik het maar noemen.

Nu hoeft de pc zeker niet het beste van het beste te zijn, maar ik heb eigenlijk enkele eisen waar de pc minstens aan moet voldoen:

- Dual core proc.
- Geen XP, Vista licentie erbij, gebruik ik toch niet
- Een moederbord met onboard videokaartje, en een vrije 16x PCI-E slot (voor 8800 :) ).
- Stuk of 3 bays voor dvd-drives etc.
- Geen monitor :) die heb ik namelijk nog.
- Kost niets, maar toch: Een card reader erbij. :9 (later toegevoegt aan lijstje).

Nu is mijn keuze hiervoor eigenlijk op een pc gebaseerd die ik ben tegengekomen op een website, namelijk: De Computer Courant. Nu zou ik in principe natuurlijk gewoon voor die Pc kunnen gaan, maar ik vind het een beetje onduidelijk waar te verkrijgen, etc. En wellicht zou dit ook nog goedkoper kunnen? :)

Ik hoop dat jullie mij informatie en/of een aantal systemen zouden kunnen laten zien die aan mijn eisen voldoen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 15:18 ]

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:45
maar ik vind het een beetje onduidelijk waar te verkrijgen"
Site>Dealers>Alle dealers :?
Ik hoop dat jullie mij informatie en/of een aantal systemen zouden kunnen laten zien die aan mijn eisen voldoen
Zo werkt het hier niet. De bedoeling is dat je een systeem presenteerd en je eisen en wij beargumenteerd alternatieven aandragen zodat ie net wat beter getuned is.

[ Voor 65% gewijzigd door Terror op 17-12-2007 15:21 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Waarom ga je niet met dat lijstje enkele computerzaken af en laat je je daar adviseren. Je zult er toch echt zelf wat tijd in moeten steken en niet van ons verwachten dat wij dat voor jou doen.

Zie ook hier.

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
waarom een onboard videokaart als je er toch een andere in stopt???

Als je een pc wilt zonder licentie, is zelfbouw dan geen optie, kan je er precies in stoppen wat je wilt, in de kwaliteit die je wilt, en voor de prijs die jij er voor over hebt..

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Wat is hier zo moeilijk aan??

http://www.decomputercourant.nl/index.php?dl=3
2bmws schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:21:
waarom een onboard videokaart als je er toch een andere in stopt???

Als je een pc wilt zonder licentie, is zelfbouw dan geen optie, kan je er precies in stoppen wat je wilt, in de kwaliteit die je wilt, en voor de prijs die jij er voor over hebt..
Mischien voor later? Dus als je dan beeld wil zul je toch evht een simpel onbaord nodig hebben.

[ Voor 62% gewijzigd door rafler op 17-12-2007 15:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Terror schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:19:

[...]

Zo werkt het hier niet. De bedoeling is dat je een systeem presenteerd en je eisen en wij beargumenteerd alternatieven aandragen zodat ie net wat beter getuned is.
In feite doe ik dat ook, ik heb als voorbeeld die Xxodd Pc, maar vraag me ook af of er wellicht voor dat geld wat beters te krijgen valt.. Maar wellicht had ik het wel anders moeten formuleren.

Wat ik zo lastig vind aan die site, is dat de betreffende Pc die ik zoek op geen van alle sites die daar staan terug te vinden is. Heb enkele mailtjes rond proberen te sturen, maar bij de meeste winkels in de buurt is de mailfunctie op de site kaduuk :(

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
rafler schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:22:
[...]

Mischien voor later? Dus als je dan beeld wil zul je toch evht een simpel onbaord nodig hebben.
dan kan je er ook een simpel pcie kaartje in stoppen bv:
Asus EN6200LE TC256 voor 29 euro,

(heb nou eenmaal hekel aan onboard zooi)

[ Voor 45% gewijzigd door 2bmws op 17-12-2007 15:27 ]

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:25:
[...]

In feite doe ik dat ook, ik heb als voorbeeld die Xxodd Pc, maar vraag me ook af of er wellicht voor dat geld wat beters te krijgen valt.. Maar wellicht had ik het wel anders moeten formuleren.

Wat ik zo lastig vind aan die site, is dat de betreffende Pc die ik zoek op geen van alle sites die daar staan terug te vinden is. Heb enkele mailtjes rond proberen te sturen, maar bij de meeste winkels in de buurt is de mailfunctie op de site kaduuk :(
Dat is dan toch ook simpel, je gaat langs de dichtbij zijnde winkel en je gaat daar informeren hoe of wat. Direct contact is toch makelijker en handiger dan via de e-mail? :)

Verwijderd

Topicstarter
rafler schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:31:
[...]

Dat is dan toch ook simpel, je gaat langs de dichtbij zijnde winkel en je gaat daar informeren hoe of wat. Direct contact is toch makelijker en handiger dan via de e-mail? :)
Heleboel dooie momenten op werk atm ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.