[Mail] Email als chat (net als Gmail of sms-en op iPhone)

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Zover ik weet groepeert Gmail mails die telkens worden doorgestuurd of beantwoord. Ook de iPhone maakt van smsjes een soort van chat. Nu is mijn vraag, is dit ook mogelijk in apples eigen mailprogramma Mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

View->Organize by Thread
Die optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
Dit lijkt er al heel erg op, had deze functie nog niet gevonden. Toch is het niet helemaal wat ik wil. Graag zie ik dat hij alle e-mails samenvoegt tot 1 bericht, waarbij elke keer de reactie wordt toegevoegd. Net zoals bij een chat. Misschien mogelijk met een plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik weet wel wat je bedoelt, heb alleen geen mac (wel een iphone) dus kan je ook verder niet helpen maar wat jij dus bedoelt is:

Dat je alleen de namen van contactpersonen in een lijst heb en dat je onder die contactpersonenen de mailwisseling met die persoon heb met de daarbij horende tijd en datum, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 14:35
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:13:
View->Organize by Thread
Die optie ?
wauzers! dit is fijn, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
gise schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:39:
Ik weet wel wat je bedoelt, heb alleen geen mac (wel een iphone) dus kan je ook verder niet helpen maar wat jij dus bedoelt is:

Dat je alleen de namen van contactpersonen in een lijst heb en dat je onder die contactpersonenen de mailwisseling met die persoon heb met de daarbij horende tijd en datum, right?
Dit is precies wat ik bedoel, ik word namelijk gek met al die mails in mijn mailbox. Wil alle mails gewoon als een conversatie zien.
Pagina: 1