Toon posts:

[XP] Windows key "lijkt" te hangen soms.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik zit met het volgende;

Soms lijkt het alsof de Wndows key blijft hangen op mijn Windows XP Sp2 machine.
Als ik dan de u toets indruk krijg ik de utility manager, als de e toets indruk krijg ik verkenner, als ik de m indruk wordt alles geminimaliseerd, enz.
Dit alles zijn sneltoetsen als je de Windows key ingedrukt houdt. Maar dit is niet het geval.

Ik heb al meerdere toetsenborden geprobeerd. Lost het niet op. Ook staat er in AccessBility niks aangevinkt. Het komt spontaan tijdens werkzaamheden zonder dat je toetscombinatie's maak. Systeem opnieuw opstart is de oplossing, om het werken weer normaal te krijgen.
Er staan op internet ook tips om de Windows key uit te schakelen, maar dit is geen oplossing want het systeem wordt wel gelocked op deze manier (windows key + L)

Ben al de hele dag aan het zoeken op dit forum en vele andere. Maar kan er geen oplossing voor vinden.

Weet hier iemand raad?

Alvast bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zet nog even je Windows versie in de topictitel zoals we dat hier gewend zijn te doen (zie ook de overige topics hier en de Windows Clients - Policy ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:38:
Ik zet nog even je Windows versie in de topictitel zoals we dat hier gewend zijn te doen (zie ook de overige topics hier en de Windows Clients - Policy ).
Sorry dank je wel

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik heb dit ook wel eens, via Remote Desktop. Ik heb ook alles geprobeerd, maar het gaat maar niet weg. Een paar keer opnieuw verbinden helpt dan, maar dat is geen fijne oplossing als het zich op je lokale machine voordoet.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/