Wii verhuur omgeving Apeldoorn

Pagina: 1
Acties:
  • 910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Topicstarter
Voor een bedrijfsfeestje vrijdag aanstaande ben ik met spoed op zoek naar 3 x een Nintendo Wii.
Heb hier alle videotheken en gamezaken afgebeld in een straal van 25 kilometer en nergens iets te huren. Dus vestig ik mijn hoop op de tweaker community.

Is er dus iemand die een Nintendo Wii heeft en deze op vrijdag 21 december van 10:00 tot 17:00 kan missen en daar een leuk bedragje voor wil ontvangen (iets van 30 euro ofzo per Wii).
Minimaal met 2 controllers (liefst 4) en het spel Wii Sports. De Wii kan gehaald en gebracht worden.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Misschien iets van garantie regelen? Is een tip, heb zelf geen Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:16
Righteye schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:23:
Voor een bedrijfsfeestje vrijdag aanstaande ben ik met spoed op zoek naar 3 x een Nintendo Wii.
Heb hier alle videotheken en gamezaken afgebeld in een straal van 25 kilometer en nergens iets te huren. Dus vestig ik mijn hoop op de tweaker community.

Is er dus iemand die een Nintendo Wii heeft en deze op vrijdag 21 december van 10:00 tot 17:00 kan missen en daar een leuk bedragje voor wil ontvangen (iets van 30 euro ofzo per Wii).
Minimaal met 2 controllers (liefst 4) en het spel Wii Sports. De Wii kan gehaald en gebracht worden.
Denk dat het moeilijk wordt. Net iemand tegenkomen die de Wii uberhaupt wilt uitlenen. Vroeger kon je nog altijd een PS1/PS2 huren maar tegenwoordig doen ze dat ook niet meer.

Maar probeer hier anders? Misschien valt er wel wat te regelen. Alleen wel 60 Euro P/Wii
http://66.102.9.104/searc...&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Voor werving zit je hier totaal verkeer :)

Dit topic is gesloten.