Ik heb de volgende code:
Die de volgende error teruggeeft:
Ik kan echt nergens voorbeeldcode vinden die lijkt te werken of andere documentatie die me op weg helpt, ik heb ook geen idee wat er nou echt fout gaat.
Ik heb google binnenste buiten gekeerd maar ik vind gewoon niets wat me ni de richting helpt, buiten bovenstaande snippet. Ik hoef alleen maar te resizen, that's all, maar het moet wel met image magick (is een test of hij goed er voor zorgt dat er geen moire etcetera ontstaat).
ASP:
1
2
3
4
| <% Set Img = Server.CreateObject("ImageMagickObject.MagickImage.1") Img.Convert "M:\wwwroot\IAK\data\ __R18.jpg", "resize=300x225!","M:\wwwroot\IAK\data\ a__R18.jpg.jpg" %> |
Die de volgende error teruggeeft:
code:
1
2
3
4
5
| ImageMagickObject.MagickImage.1 error '80041771' convert: 410: Must specify image size `\wwwroot\IAK\data\ __R18.jpg': convert: 435: unable to open image `resize=300x225!': No such file or directory: convert: 410: missing an image filename `M:\wwwroot\IAK\data\ a__R18.jpg.jpg': /data/index.asp, line 3 |
Ik kan echt nergens voorbeeldcode vinden die lijkt te werken of andere documentatie die me op weg helpt, ik heb ook geen idee wat er nou echt fout gaat.
Ik heb google binnenste buiten gekeerd maar ik vind gewoon niets wat me ni de richting helpt, buiten bovenstaande snippet. Ik hoef alleen maar te resizen, that's all, maar het moet wel met image magick (is een test of hij goed er voor zorgt dat er geen moire etcetera ontstaat).
[ Voor 15% gewijzigd door BikkelZ op 17-12-2007 13:25 ]
iOS developer