Ik heb een Canon Speedlite 430EX gekocht als kado. Dit bleek een internationale versie te zijn, die met engelse handleiding geleverd wordt. Heb ik geen moment bij stilgestaan aangezien ik er voor mezelf nooit echt op let, maar voor de ontvanger van deze flitser zou een nederlandse handleiding erg fijn zijn.
Nou weet ik dat produkten in nederland geleverd moeten worden met een nederlandse handleiding, consumentenrecht. Maar ik neem aan dat ik hier dus geen recht op heb aangezien het expliciet op de pagina staat.
Klopt dit, of kan ik alsnog een handleiding aanvragen bij de webshop?
Ik heb al geprobeerd om gewoon via de Canon website / webshop een handleiding aan te vragen, maar na het aanvragen van de offerte krijg ik de mededeling dat ik voor de 430EX geen nederlandse handleiding meer kan bestellen.
Nou weet ik dat produkten in nederland geleverd moeten worden met een nederlandse handleiding, consumentenrecht. Maar ik neem aan dat ik hier dus geen recht op heb aangezien het expliciet op de pagina staat.
Klopt dit, of kan ik alsnog een handleiding aanvragen bij de webshop?
Ik heb al geprobeerd om gewoon via de Canon website / webshop een handleiding aan te vragen, maar na het aanvragen van de offerte krijg ik de mededeling dat ik voor de 430EX geen nederlandse handleiding meer kan bestellen.