Zojuist start ik mijn iMac op zoals ik iedere ochtend doe. Normaal zie ik binnen een x aantal seconden het bureaublad maar deze keer helaas niet.
Leopard blijft in een grijs scherm hangen. Hierop zie je het Apple logo en het ronddraaide icon. Verder gebeurt er niks. Ook niet na 10 minuten, 30 minuten, 2 uur etc. Ik heb mijn iMac daarom maar uitgezet en opnieuw gestart. Zelfde probleem. Booten met de CD is wel mogelijk maar ik wil niet direct een nieuwe installatie doen.
Wat ik mijn kan herinneren is dat er wel een software update bezig was in Leopard. Voor zover ik weet een itunes en Quicktime update. Deze was voltooid en de mac is opnieuw gestart zonder problemen.
Weet iemand hoe ik weer in Leo kom zonder een nieuwe installatie te doen?
- Windows via Bootcamp werkt prima
- 20-inch iMac G5 2.0GHz Intel Core 2 Duo processor.
- Orginele Leopard dvd
Leopard blijft in een grijs scherm hangen. Hierop zie je het Apple logo en het ronddraaide icon. Verder gebeurt er niks. Ook niet na 10 minuten, 30 minuten, 2 uur etc. Ik heb mijn iMac daarom maar uitgezet en opnieuw gestart. Zelfde probleem. Booten met de CD is wel mogelijk maar ik wil niet direct een nieuwe installatie doen.
Wat ik mijn kan herinneren is dat er wel een software update bezig was in Leopard. Voor zover ik weet een itunes en Quicktime update. Deze was voltooid en de mac is opnieuw gestart zonder problemen.
Weet iemand hoe ik weer in Leo kom zonder een nieuwe installatie te doen?
- Windows via Bootcamp werkt prima
- 20-inch iMac G5 2.0GHz Intel Core 2 Duo processor.
- Orginele Leopard dvd
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl