Toon posts:

[office] Outlook 2000 naar 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. We hadden hier op het werk eerst Outlook (Office) 2000 geïnstalleerd. We wilden alleen access 2003 erop hebben, de rest 2000 houden, maar dit ging niet helemaal goed. Wil je dus upgraden, gooit hij heel 2003 eraf :? Dus, hadden we besloten om volledig over te gaan naar Office 2003.

Alles geïnstalleerd en wel, geeft hij een fout met Outlook 2003. Als je dan Oulook 2003 opstart, crashed hij bij het importeren van de gegevens.

Na veel zoeken kwamen we op deze site. Dit werkt ook niet. De gehele procedure doorlopen, wil je de setup starten, en geeft hij heel simpel aan dat het gewoonweg niet gaat werken.

Mensen kunnen hier nu niet mailen. Kan iemand mij vertellen wat we het beste kunnen doen, en op welke manier? Maakt dus niet uit of het Office 2000, of Office 2003 word. Als het importeren lukt, zou dat licht onze voorkeur hebben.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welke foutmeldingen precies, en welke meldingen in je event logs? En is het op elke PC of een specifieke? Heb je een Exchange- of andere server (welke versie?)

Alleen de PST, .dot files, persnlk.xls, etc. overzetten en dan schoon installeren is ook een optie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik die custom .msi bestand wil installeren krijg ik in mijn logboek:

"Product: Microsoft Outlook 2000 SR-1 -- De installatiebewerking is mislukt.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie."

En alle .pst bestanden opslaan is veel werk. Dan moeten we per gebruiker alle .pst files op gaan slaan, of is hier een functie voor, om alle e-mailboxen op te slaan?

Ik doe de handelingen op de server, via RDP als administrator. Zou niks mis mee moeten zijn?

We hebben geen Mircosoft Exchange Server, gewoon een normale Windows 2003 Server installatie.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 10:43 . Reden: informatie ]