[XP] Onnodig aanmeldingsbericht door hitman pro*

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:27
Acer Aspire 9410
Windows XP Professional

Beste tweakers,

Afgelopen weekend heb ik hitman pro 2.6 eens uitgeprobeerd. Voor het starten van de scan werd mij gevraagd om opnieuw te starten in de veilige modus en of ik alvast mijn wachtwoord wilde opgeven voor een directe doorstart. (als je hitman pro kent dan weet je dat (bijna) alles volautomatisch gaat) Nu geef ik niet zo graag mijn wachtwoord uit handen dus koos ik er voor om 't zelf maar in te vullen. Nadat ik opnieuw was opgestart kreeg ik vóór het bekende welkomstvenster de klassieke aanmeldingsprompt te zien, met het aanmeldingbericht dat het systeem mij niet kon aanmelden omdat er geen wachtwoord was (of ik niet in het domein kon inloggen). Ik kon met een enter of klik gewoon naar het normale welkomstvenster en mijn wachtwoord bij mijn account invullen. Ik heb zonder problemen de volledige scan van hitman pro kunnen draaien. Ik heb mijn systeem redelijk goed beveiligd en er werd daarom ook niets gevonden.

Ik besloot om hitman pro te verwijderen, dit zonder problemen. Je snapt het waarschijnlijk al, elke keer als ik nu opstart krijg ik dus steeds dat klassieke aanmeldingsprompt te zien met de melding dat mijn wachtwoord niet is opgegeven...

Heeft iemand een idee hoe ik dit weer kan verwijderen?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 16:02

ThaHandy

Discovery Channel

klassieke/XP aanmelding kun je waarschijnlijk vinden bij "gebruikersaccount" en dan de manier van inloggen aanpassen

automatisch inloggen
start -> run "CONTROL USERPASSWORDS2"

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

OS maar weer eens in de titel gezet :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• king_bass
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:27
ThaHandy schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:17:
klassieke/XP aanmelding kun je waarschijnlijk vinden bij "gebruikersaccount" en dan de manier van inloggen aanpassen

automatisch inloggen
start -> run "CONTROL USERPASSWORDS2"
Klopt, en daar staat ingesteld: het welkomstvenster gebruiken. Vink je dit uit dan krijg je de klassieke aanmeldingsprompt. Ik krijg sowieso beide aanmeldingschermen. Automatisch inloggen is niet van toepassing.

In Start/uitvoeren-->secpol.msc /s
ben ik ook aan het kijken geweest maar ik kom er niet uit.
alt-92 schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:08:
OS maar weer eens in de titel gezet :)
I'm sorry :)

[ Voor 6% gewijzigd door king_bass op 17-12-2007 16:59 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan eens kijken of je user toevallig in
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WinLogon voorkomt bij DefaultUserName :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device