Ik ben momenteel een script aan het maken die data van FM9 via ODBC in PHP5 bruikbaar maakt. Verbinding maken gaat goed maar zodra ik een 'odbc_exec' uitvoer gaat het mis, ik krijg dan onderstaande melding:
Warning: odbc_exec() [function.odbc-exec]: SQL error: [DataDirect][ODBC SequeLink driver]Cannot open file 'c:\windows\system32\inetsrv\K¥À†¶'., SQL state S1000 in SQLExecDirect in C:\inetpub\wwwroot\info.php on line 9
PHP has encountered an Access Violation at 62017FF8
Het lijkt me dat de er voor de odbc_exec een temp file geschreven moet worden maar dit niet mag in de directory die in de foutmelding staat. Iemand hier ervaring mee en die wellicht weet of ik IIS7/vista verkeerd geconfigureerd heb?
Code:
Warning: odbc_exec() [function.odbc-exec]: SQL error: [DataDirect][ODBC SequeLink driver]Cannot open file 'c:\windows\system32\inetsrv\K¥À†¶'., SQL state S1000 in SQLExecDirect in C:\inetpub\wwwroot\info.php on line 9
PHP has encountered an Access Violation at 62017FF8
Het lijkt me dat de er voor de odbc_exec een temp file geschreven moet worden maar dit niet mag in de directory die in de foutmelding staat. Iemand hier ervaring mee en die wellicht weet of ik IIS7/vista verkeerd geconfigureerd heb?
Code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php ini_set('display_errors',true); $dsn = "DRIVER=DataDirect 32-BIT SequeLink 5.4;HST=127.0.0.1;SDSN=mySDN; "; $objConn = odbc_connect ( $dsn , 'xxxx','xxxx'); $objResult = odbc_exec ( $objConn, " SELECT \"recnr\" FROM \"lookup\" WHERE \"recnr\" = 787 " ); for($i=1;$row=odbc_fetch_row($objResult,$i);$i++) { print "<pre>"; var_dump($row); print "</pre>"; } ?> |
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 10:04 . Reden: Toevoeging dat het hier IIS7 betreft ]