Ik probeer op dit moment (ivm zoeken van andere baan) van mijn werkgever een overzicht te krijgen van openstaande studiekosten. Ik heb afgelopen 3 weken hier al een keer of 5 voor gemailed zonder resultaat. Dit is erg vervelend aangezien ik nu bij een nieuwe werkgever niet kan aangeven hoeveel mijn studiekosten bedragen. Is er hier een wettelijke termijn voor oid waar ik ze aan kan houden? Iets in de zin van ik moet het binnen een maand weten anders vervalt het ofzo?
Kan je niet gewoon bellen naar je oude werkgever voor zo'n overzicht. Persoonlijk denk ik niet dat er een wettelijk termijn is voor een overdracht van de openstaande studiekosten.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Misschien heel simpel, maar probeer eens te bellen in plaats van te mailen.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:34:
Ik heb afgelopen 3 weken hier al een keer of 5 voor gemailed zonder resultaat.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Bellen levert ook een antwoord op waar je niks mee kan... iets van "ja dat moeten we uitzoeken" etc, dus dat schiet ook niet op. Mailen dus ook niet....
Op zich is de overdracht van studiekosten inderdaad mijn eigen probleem. Ik heb nog geen nieuwe baan dus er is nu niks over te dragen, ik wil alleen een overzicht hebben van ze, net alsdat ik ook een overzicht heb van mijn vakantiedagen bijvoorbeeld.
Op zich is de overdracht van studiekosten inderdaad mijn eigen probleem. Ik heb nog geen nieuwe baan dus er is nu niks over te dragen, ik wil alleen een overzicht hebben van ze, net alsdat ik ook een overzicht heb van mijn vakantiedagen bijvoorbeeld.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 08:45 ]
Ik mag aannemen dat je zelf per studie een overeenkomst oid moet ondertekenen, dus kun je zelf ook uitrekenen hoeveel studieschuld je ongeveer hebt staan.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
In contract staat gewoon een ammortisatieregeling genoemd, per cursus hoef je dan niks te tekenen. Normaal gezien zie of hoor je hier ook niks van. Volgens mij is dit vrij standaard in de detachering overigens.
Kun je geen druk op de ketel zetten, door een brief de deur uit te doen, dat gezien, het feit, dat je geen antwoorden krijgt, na herhaaldelijk vragen, je er nu vanuit gaat, dat er geen resterende studiekosten meer zijn en als deze er nog wel zijn, dat ze dan binnen 2 dagen reageren?
Toch vreemd, ik zou toch graag per cursus horen (en bevestigen met handtekening) hoeveel studieschuld die opbouwd.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:41:
In contract staat gewoon een ammortisatieregeling genoemd, per cursus hoef je dan niks te tekenen. Normaal gezien zie of hoor je hier ook niks van. Volgens mij is dit vrij standaard in de detachering overigens.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Idd,bangkirai schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:42:
Kun je geen druk op de ketel zetten, door een brief de deur uit te doen, dat gezien, het feit, dat je geen antwoorden krijgt, na herhaaldelijk vragen, je er nu vanuit gaat, dat er geen resterende studiekosten meer zijn en als deze er nog wel zijn, dat ze dan binnen 2 dagen reageren?
Aangetekende brief sturen met daarin de melding dat je al een aantal keren poging hebt gedaan om een overzicht te krijgen. Bij geen reactie binnen 14 dagen ga je er vanuit dat er geen kosten meer openstaan.
Pagina: 1