Beste mensen,
Ik heb een kleine vraag over het geheugen (wat ik vrij impulsief heb gekocht) voor mijn Powerbook G4 15" 1.67ghz.
Allereerst wil ik even melden dat ik de zoekfunctie wel heb gebruikt maar dat ik mijn specifieke vraag niet kon vinden.
Ik heb hetvolgende geheugen gekocht:
Geheugen module 1 Gb DDR2 PC2-4200 so-dimm € 19,28 (link)
Nu is dit natuurlijk enorm goedkoop, maar ik zag tevens deze:
Kingston 1 Gb voor Powerbook 1.67 GHz 15 en 17 inch PC2 € 29,38 (link)
In de titel (in het grijs) staat dat deze ook geschikt is voor de powerbook 1.67ghz 15"
Het plan is dus dat ik twee reepjes 1GB DDR2 pc2-4200 so-dimm á €19,28 inbouw en mijn huidige (standaard) 512mb ram eruit haal.
Mijn vraag bij deze is:
1) Wat is nu het grote verschil tussen deze twee?
2) Is het geheugen van Kingston ook so-dimm?
Zo nee, wat is het grote verschil tussen deze twee?
3) De laatste vraag, ga ik er hard op vooruit, of is het verstandiger het reepje 512 erin te laten zitten en één reepje nieuw geheugen bij te plaatsen..?
Bij voorbaat dank
Ik heb een kleine vraag over het geheugen (wat ik vrij impulsief heb gekocht) voor mijn Powerbook G4 15" 1.67ghz.
Allereerst wil ik even melden dat ik de zoekfunctie wel heb gebruikt maar dat ik mijn specifieke vraag niet kon vinden.
Ik heb hetvolgende geheugen gekocht:
Geheugen module 1 Gb DDR2 PC2-4200 so-dimm € 19,28 (link)
Nu is dit natuurlijk enorm goedkoop, maar ik zag tevens deze:
Kingston 1 Gb voor Powerbook 1.67 GHz 15 en 17 inch PC2 € 29,38 (link)
In de titel (in het grijs) staat dat deze ook geschikt is voor de powerbook 1.67ghz 15"
Het plan is dus dat ik twee reepjes 1GB DDR2 pc2-4200 so-dimm á €19,28 inbouw en mijn huidige (standaard) 512mb ram eruit haal.
Mijn vraag bij deze is:
1) Wat is nu het grote verschil tussen deze twee?
2) Is het geheugen van Kingston ook so-dimm?
Zo nee, wat is het grote verschil tussen deze twee?
3) De laatste vraag, ga ik er hard op vooruit, of is het verstandiger het reepje 512 erin te laten zitten en één reepje nieuw geheugen bij te plaatsen..?
Bij voorbaat dank