Toon posts:

Keyboard spuiten

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Zit te denken aan het over spuiten van die klote kleueren van mijn keyboard.

Hoe kan ik voorkomen dat ook de leters en tekens niet "gekleurd" raken?

Ik kan ze afplakken, en later met een andere kleur bespuiten, maar ik heb z'n m$ natrual ding (type heerlijk, zeker als je er een paar uren achter zit :) ), dus verformt.

iemand tips om dit te doen?

thx

fcs (nee, niet die gast van tv....)

Verwijderd

je hebt vast wel twee toetsen borden. dan kan je de ene gewoon spuiten. je gaat naar de winkel en koopt daar een zooi plak letters. deze plak je weer (kan je dan dus zien op het tweede toetenbord) op het gespoten toetsen bord. kan je meteen ook een mooi letter type erop zetten! :)

Verwijderd

Topicstarter
thx.
kan ik proberen. Nu maar hopen dat ze ook stikkers hebben met kleinnere nummers voor de tekens ect...

Verwijderd

Plaletter zijn klote, omdat ze bij veel gebruik van je keyboard erweer vanaf vallen....

Maak een mal van de letter, en probeer zo alle tekens weer terug op je keyboard te spuiten. Is wel een $#&^#%^3 klus, maar dan heb je wel wat!

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 23:21
Of trek eerst je keyboard uit elkaar en spuit alleen de grote plastic vlakken en niet de keycaps...

Verwijderd

Gewoon voor het spuiten stickertjes over letters heen plakken en na het spuiten er weer afkrabben, desnoods met een warm vochtig sponsje....

Verwijderd

Je kan toch gewoon al je knoppen er af halen (lees: schroevendraaier eronder douwen)?

Verwijderd

Die wrijfletters lijkt me geen gek idee. Wel veel werk, denk ik, om ze allemaal exact op hun plek te krijgen. Ik weet niet tegen welke lak die wrijfletters bestand zijn, maar anders zou je ze kunnen beschermen tegen slijtage d.m.v. een transparante laklaag. Wat je ook kunt doen is een week lang al die knoppen uit je hoofd leren zodat je blind kunt werken, is tegelijk een aardige beveiliging :).

Verwijderd

Hehehe, zo'n keyboard heb ik nog ergens liggen, van compaq.
Gewoon helemaal niets erop.

Hmmm..... brengt me wel op een idee, even mijn spuitbus uit de kast halen :)

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 13:38
Aan wat voor een kleur zitten we hier te denken? Ik heb vast nog wel ergens een donkergroen keyboard liggen (Acer Aspire kleurtje)

Of aan zwarte keyboarden is ook nog wel te komen denk ik.....

Verwijderd

Hmmm, dacht meer aan gifgroen met paars/witte stippels en fluoriserende randjes... ;)

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook een MS natural keyboard, en ook overgespoten.

Je kan je toetsenbord openschroeven, vervolgens heb je een hoop onderdelen:

3 rubberen 'pads' (tussen toetsen en print)
3 toetsenblokken (linker, midden en rechter)
3 LED's
print + bedrading
kap met daaraan de spatiebalk

Ik heb gewoon alleen de bovenkant gespoten,
resultaat: Blauwe kap met blauwe spatiebalk, en mooie (origionele) witte toetsen..

EN geen MS logo meer op m'n toetsenbord :)

(Owjah.. het is een moeilijke klus om hem weer dicht te krijgen!!)

Nothing is impossible

Pagina: 1