Ik heb nu een denon 3808, nu nog luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008

• nieuwhier
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb inmiddels de Denon 3808 hier staan. Heb alleen nog geen luidspreker keuze kunnen maken.

Heb wel wat geluisterd hier-en-daar maar ben al snel onder de indruk.

Een groter beperking die ik heb, het formaat. Ik hoef niet thuis te komen met grote luidsprekers.

Mijn voorlopige keuze is Kef KHT3005 set.

Waarom zou ik deze set niet doen ? Of juist wel ?

Ik hoor graag jullie mening. _/-\o_

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik hoop dat je de 3808 gekocht hebt voor de features, want qua versterking is het ding gewoon overkill voor die 3005jes.

Dus zou ik iets zwaarders zoeken, maar dat kost ook meer. En luidsprekers aanbevelen doen we hier niet omdat dat veel te persoonlijk is.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DVRIES
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09-2024
klinkt bekend :) vriendin die niet te grote luidspreker wil en jij die voor de kwaliteit gaat:)

ik zit in dezelfde situatie... :P

Ik heb een Denon AVR-3801 en had daarbij de B&W DM-601 S2 speakers en een CC6 center speaker icm een ASW 1000 subwoofer, echt een megasysteem.. sinds ik ben gaan samenwonen hebben we een vrij kleine woonkamer en ga ik dus de speakers omswitchen voor een andere set.

Ik heb ook gekeken naar die Kef KHT3005 (of HTS3001 als je alleen de speakers neemt zonder subwoofer) maar er werd mij geadviseerd dit neit te doen.
Ik sta op het punt om de B&W M1 speakers aan te schaffen, prima formaat uitstekende kwaliteit voor de speakers en een aardige prijs. Wat betreft de subwoofer, ik wil graag de PV1 van B&W aanschaffen omdat deze gewoon geniaal is :) goed formaat erg goed geluid, behuizing vibreert niet etc. alleen vind ik hem wel enorm duur (1499eu). Hierdoor sta ik nog even in twijfel..

Wat ook een leuk setje is zijn die VM1 speakers, dus er is keuze genoeg ;)

succes

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Mja, met zo'n TS gaat dit een klassiek "wat moet ik kopen" topic worden...

Lees Audio en HiFi forum policy - Het regime maar eesn goed door!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.