Toon posts:

video bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem altijd via mijn setopbox van siemens Gigaset M750 C de live wedstrijden van FC Groningen op het Tele 2 voetbal kanaal op en op vrijdag altijd de uitzending van de jupiler league van RTL 7 op ,omdat ik fan ben van BV Veendam en FC Groningen.

Nou maakt die siemans setopbox zijn eigen bestanden altijd op een extere hardeschijf die bestanden haal ik er altijd af via VideoReDo TVSuite die zet het om naar 1 mpg in het orginele vormaat waar het in opgenomen is.

Nou is mijn probleem dat ik wel eens de wedstrijden in twee stukken heb. Het progamma VideoReDo TVSuite kan helaas geen twee verschilende mpg bestanden openen en die achter mekaar zetten en er 1 bestand van maken. Ik heb al met verschilende video bewerkings progammas gewerk waaronder powerdirector en pinnacle 11. Daar mee kreeg ik die bestanden ook wel aanelkaar maar altijd met kwaliteit verlies ook al stelde ik de mbps en de resolutie het zelfde in. Het kreeg altijd meer blok vorming en dat kreeg ik niet met VideoReDo TVSuite maar daar kan ik helaas geen twee losse mpg bestanden mee aanelkaar plakken. Nu zoek ik een video bewerkings progamma je twee mpg bestanden mee kan aanelkaar plakken en waar je het gewoon in 1 keer mee kan opslaan in mpg zo dat hij gelijk in het zelfde voormaat en mbps en kpbs opslaat zodat het de zelfde kwaliteit behoud.

Weet iemand hier een progamma voor.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 13:56
Ik begrijp het verhaal niet helemaal: hebben de verschillende bestanden wel of niet de exact gelijke codering?

Om bestanden aan elkaar te kunnen koppelen is het m.i. nodig dat ze exact gelijk zijn op dit punt, anders is her-codering onvermijdelijk, hetgeen bij niet-verliesvrije methodes zal leiden tot kwaliteitsverlies.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jij zoekt de Pegasys TMPGenc MPG editor. Hiermee kan je MPG bestanden plakken, knippen, wijzigen enz enz zonder kwaliteitsverlies.
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tme_feature.html

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
ParkOverall schreef op maandag 17 december 2007 @ 04:58:
Ik begrijp het verhaal niet helemaal: hebben de verschillende bestanden wel of niet de exact gelijke codering?

Om bestanden aan elkaar te kunnen koppelen is het m.i. nodig dat ze exact gelijk zijn op dit punt, anders is her-codering onvermijdelijk, hetgeen bij niet-verliesvrije methodes zal leiden tot kwaliteitsverlies.
Wat ik moet hebben is een progamma dat je twee de zelfde bestanden van de zelfde kwaliteit aanelkaar kan plakken en dan gewoon op maken kan maken in 1 bestanden. Zonder dat ik moet instellen in welke kwaleit hij het opslaat zeg maar in de zelfde kwaiteit als het als is.