Toon posts:

Windows kan niet meer geinstalleert worden

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Sabayon 3.4F linux en ik wou laatst er windows bij installeren dus ik probeerde hem van de cd te bootten dat wou eerst niet. Dus ik ging iets anders proberen met Gparted mijn schijf leeg halen. Nog steeds hetzelfde resultaat. Ik heb er ook overigens supergrub bij geprobeert maar dat werkt ook niet echt.

Ik word langzamer hand hier knetter gek van frustratie want ik wil een dubbele boot. Windows voor games en linux voor de alledaagse dingen :P.

Mijn specs:
Gpu: ati x800 xl
cpu: 3000+ amd 64
Ram: 1gb twinmos
Hdd: 320 western digital caviar

Ik heb al het hele internet afgesnuffelt maar niks echt vergelijkbaars gevonden.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 21:55

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan heb je niet goed genoeg gezocht. Er worden op genoeg sites gemeld, dat als je een dualboot wilt met Linux en Windows, Windows op de eerste partitie moet staan, of iig erop kan schrijven. Je geeft ook niet aan welke filesystems je gebruikt. De eerste partitie moet dus FAT32 of NTFS zijn voor Windows, de rest maakt dan niet meer uit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:00:
Ik heb Sabayon 3.4F linux en ik wou laatst er windows bij installeren dus ik probeerde hem van de cd te booten dat wou eerst niet.
En daar stopt het al.

Zoals de pizzabakker Mario al zei: Onderaan beginnen - die bodem ;)

Verder ben je absoluut niet de eerste persoon op deze aardbol die een dualboot Windows/Linux wil draaien dus dat je niks nuttigs kan vinden met zoekwerk op internet gaat er niet helemaal in :)
Doe iets beter je best, neem de tips van bovenstaande even mee en probeer het eerst zelf op te lossen door bijvoorbeeld je bootsequence van je moederbord even na te kijken ofzo :)

ps: spellingscontrole is misschien ook wel handig. Het voltooid deelwoord van installeren is 'geïnstalleerd'.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.