Even een vraag want ik kom ff niet verder.
ik heb een 8800gts ( alpha dog edition ) 512mb
ik gebruik een windows vista 64bit edition .
maar rivatuner wil helemaal niets doen , hij geeft bij de installatie aan dat het stuurprogramma niet ondertekend is , daarop heb ik onderstaande uitgevoerd maar hij wil nog steeds niet goed werken , kan rivatuner wel starten maar totaal niets overclocken of aanpassen
Dit heb ik dus gedaan om de fout weg te krijgen omtrent de driver
Turn off Digital Driver Signing Check in Vista:
1. Create a shortcut on the desktop to cmd.exe
(this recipe explains how to create a shortcut if you don't know how)
2. Right-click on the shortcut and select Run as administrator
3. When the command window opens, type or paste the following and press ENTER:
Bcdedit.exe /set nointegritychecks ON
4. Reboot and then try installing the driver.
Hij geeft nu bij installatie geen fout aan maar ik mis te veel instellingen in rivatuner om bv de core en het memory op te schroeven . Ik krijg met onderstaande instellingen nu maar 11.000 punten en dat is te weinig
Quad core q6600
p5n32-sli premium moederbord
2 gb ddr2 pc6400 SLI OCZ geheugen
raptor 150 gb 10.000rpm
xfx geforce 8800GTS 512mb edition alpha dog
vista ultimate 64x incl sp1 ( ook zonder sp1 11.000 punten. )
Kan het ook nog iets met het volgende te maken hebben , ik heb op de site van nvidia de wql drivers gedownload voor mijn 8800gts 512mb ( nieuwe videokaart ) maar dan zegt via dat het niet de juiste drivers zijn . dus heb ik maar de beta drivers genomen die doen het wel , maar ook dan geeft rivatuner maar de helft van de opties weer , en hij geeft de melding al aan dat rivatuner nog niet gecontrolleerd is met mijn drivers.
ik heb een 8800gts ( alpha dog edition ) 512mb
ik gebruik een windows vista 64bit edition .
maar rivatuner wil helemaal niets doen , hij geeft bij de installatie aan dat het stuurprogramma niet ondertekend is , daarop heb ik onderstaande uitgevoerd maar hij wil nog steeds niet goed werken , kan rivatuner wel starten maar totaal niets overclocken of aanpassen
Dit heb ik dus gedaan om de fout weg te krijgen omtrent de driver
Turn off Digital Driver Signing Check in Vista:
1. Create a shortcut on the desktop to cmd.exe
(this recipe explains how to create a shortcut if you don't know how)
2. Right-click on the shortcut and select Run as administrator
3. When the command window opens, type or paste the following and press ENTER:
Bcdedit.exe /set nointegritychecks ON
4. Reboot and then try installing the driver.
Hij geeft nu bij installatie geen fout aan maar ik mis te veel instellingen in rivatuner om bv de core en het memory op te schroeven . Ik krijg met onderstaande instellingen nu maar 11.000 punten en dat is te weinig
Quad core q6600
p5n32-sli premium moederbord
2 gb ddr2 pc6400 SLI OCZ geheugen
raptor 150 gb 10.000rpm
xfx geforce 8800GTS 512mb edition alpha dog
vista ultimate 64x incl sp1 ( ook zonder sp1 11.000 punten. )
Kan het ook nog iets met het volgende te maken hebben , ik heb op de site van nvidia de wql drivers gedownload voor mijn 8800gts 512mb ( nieuwe videokaart ) maar dan zegt via dat het niet de juiste drivers zijn . dus heb ik maar de beta drivers genomen die doen het wel , maar ook dan geeft rivatuner maar de helft van de opties weer , en hij geeft de melding al aan dat rivatuner nog niet gecontrolleerd is met mijn drivers.