Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Beschikken beide installs over dezelfde patches? Dat is waarschijnlijk het gene waar hij op misgaat (1 game wel gepatched, de andere niet).
- Beide zijn ze ge-patch naar de neuwste update.Terw_Dan schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:53:
Beschikken beide installs over dezelfde patches? Dat is waarschijnlijk het gene waar hij op misgaat (1 game wel gepatched, de andere niet).
- Beide spellen zijn legaal.
Heb al wat gezocht voordat ik dit poste, maar daar ligt het dus niet aan.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Mismatch is een algemeen bekend probleem bij Zero Hour, vaak is onduidelijk waardoor het komt. Maar een aantal dingen:
- verschillende versies van bepaalde bestanden
- het gebruik maken van cheats
- bepaalde bugs in het spel (maar daar heb je in ZH volgens mij geen last van, Generals zelf had het wel)
Ik raad aan om het spel eens helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren + nieuwste patch erover. Gebruik geen no cd cracks ofzo.
Als je het hiermee niet oplost dan wordt het lastig. Zoals ik al zei, het is een bekend probleem maar erg onduidelijk hoe 100% op te lossen als bovenstaande niet werkt..
- verschillende versies van bepaalde bestanden
- het gebruik maken van cheats
- bepaalde bugs in het spel (maar daar heb je in ZH volgens mij geen last van, Generals zelf had het wel)
Ik raad aan om het spel eens helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren + nieuwste patch erover. Gebruik geen no cd cracks ofzo.
Als je het hiermee niet oplost dan wordt het lastig. Zoals ik al zei, het is een bekend probleem maar erg onduidelijk hoe 100% op te lossen als bovenstaande niet werkt..
Het spel zit echt niet helemaal lekker in elkaar. Ik speel het spel elke dag met een stel vrienden en zo'n 1 op de 4 potjes loopt uit op het bekende lagscherm, of inderdaad zo'n mismatch melding.
Fantastisch spel, maar de netcode kan nog wel wat gepatch gebruiken.
Fantastisch spel, maar de netcode kan nog wel wat gepatch gebruiken.
Herinstallatie is enige remedy bij die hardnekkige mismatch elke keer.
Herinstalatie maar is proberen dan..
En nee we gebruiken ook geen 'no cd' crackes.
En nee we gebruiken ook geen 'no cd' crackes.
Verwijderd
Instabiele moederborden kunnen ook timing problemen geven die genoemde mistmatch veroorzaakt. Als je overklokt hebt (en als bovenstaande redenen niet van toepassing zijn), dan zou ik willen adviseren om de overklok ongedaan te maken.
Pagina: 1