Waar haal windows de getoonde mogelijke resoluties vandaan

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• fishtank
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Hallo,

Ik heb een MSI Media Live met een SOny Bravia LCD TV. Het probleem is nu dat als ik de TV via HDMI aansluit ik de TV resolutie van 1366x768 niet kan instellen. De mogelijkheden die windows Vista laat zien zijn allemaal te lang of te breed waardoor het beel dnooit 'past'.

Waar haalt windows de getoonde standaardresoluties vandaan en kan ik die zelf aanpassen anders?

Ik heb gezien dat Powerstrip zoiets zou moeten doen, maar moj is na installatie onduidelijk hoe ik de 1366x768 resolutie zelf ik kan stellen.

Graag jullie deskundige hulp.

Grtz

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Videokaart drivers misschien?

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 17:24
Nadat je PowerStrip gestart hebt, rechtermuisklik op trayicoontje » Display Profiles » Configure.
Dan krijg je een scherm waarin je resoluties kan kiezen.

Verwijderd

Bitage schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:29:
Nadat je PowerStrip gestart hebt, rechtermuisklik op trayicoontje » Display Profiles » Configure.
Dan krijg je een scherm waarin je resoluties kan kiezen.
Nog een beetje incompleet.

De topic starter had dit zelf ook wel uit kunnen vogelen door een sessie 'Creatief met kurk (en Google)' :P ;

http://www.freakygaming.c...solutions_in_windows.html
http://www.ramelectronics.net/powerstrip.ep

Powerstrip is (vind ik) geen ideale oplossing, maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt gaat het wel aardig.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deskundige hulp vraagt om volledige gegevens. Als je niet je GPU noemt, niet noemt welk OS je draait (32b vs 64b is als het op drivers aankomt wel zo relevant), niet aangeeft welke driver je draait en niet exact type scherm en methode van aansluiten geeft, dan kunnen wij je ook geen antwoord geven (en vermoed ik iig erg sterk dat je zelf niet goed hebt kunnen zoeken, omdat antwoorden op bovenstaande juist je zoektermen zouden moeten zijn :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.