Half-life server!

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 19:54
Hee gasten, ik heb nu een halflife server draaien, maar er kunnen blijkbaar geen mensen op.. :'(

Het is een P2-350 met 192mb aan ram, dus de comp is het probleem niet. En draai Winroute.

(ps heb al gezocht naar dit probleem in de search)

| I've got permission to color outside the lines |

• BenJoep
Hij doet het, alleen af en toe dan krijg ik een "timed out", kan je dit verhelpen?

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

is je server vanaf een andere pc te pingen ??
staan de poort instellingen wel goed? en nog meer van die ongein controleren want daar zit het heel snel in !!

Verwijderd

Draait ie op Linux of Windows? (heb zelf een linux server draaien, gaat perfect)

• BenJoep
Ik draai nu op WinME, maar binnekort word dat win2000 of linux.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Als je Tragema of @slome hebt, misschien dat men dan niet komt vanwege boutpings? Verder zou ik me niet eens daarmee bezighouden, gewoon inloggen op Demon of Gamepoint en raggen! ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Genotix kun je me helpen?
Wat voor software en instellingen moet ik hebben om op jouw server of een andere server halflife te kunnen spelen.
Ik had deze vraag al eerder gevraagd, maar de posters bij Tweakers denken dat ze allemaal supermensen zijn en gewoon niet antwoorden op zulke (voor hun simpele) vragen.:?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op donderdag 15 februari 2001 14:14 schreef TPC het volgende:
Genotix kun je me helpen?
Wat voor software en instellingen moet ik hebben om op jouw server of een andere server halflife te kunnen spelen.
Ik had deze vraag al eerder gevraagd, maar de posters bij Tweakers denken dat ze allemaal supermensen zijn en gewoon niet antwoorden op zulke (voor hun simpele) vragen.:?
Eeeeh misschien is dit wel heel dom wat ik zeg, maar alles wat je nodig hebt is Half-Life, en de naam van zijn server. Als die naam nou 'Geonetix server' is, klik je op update, sorteer je op naam, klaar, scroll naar de G, klaar.

Je kunt het ook anders doen, door op add server te klikken en dan in te voeren:
xxx.xxx.xxx.xxx:ppppp

xxx.xxx.xxx.xxx = Het IP van Geonetix
ppppp = Poort. Waarschijnlijk 27015

Maar je moet dus om om zijn server te kunnen spelen wel even de naam of de IP/poort weten.

Misschien helpt dit :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BenJoep
Je kan ook als je een ip weet, het volgende doen.

-Je moet de console in het spel krijgen door in de shortcut van halflife "-console" erachter te zetten.
-Je hebt dan ineens in halflife een console, en daar tik je in "connect xxx.xxx.xxx.xxx", de xxx.xxx.xxx.xxx staat dus voor het ip, en daar hoef je meestal geen poort aan toe te voegen.

En ik heb hier Chello, maar ik kan me voorstellen dat door die kut upload er timed out verschijnselen ontstaan.?? :?
Of niet????

Of is dit meer het probleem van die Bout Windhows..

Pagina: 1