[COD4] Profiel opeens spoorloos verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 19:56
Beste,

Ik weet dat er al problemen bestaan over het feit dat je terug naar lvl 0 wordt gestuurd bij bepaalde acties, en de patch zou dit oplossen.

Maar ik heb het probleem dat mijn profiel volledig weg is:
Ik start COD4 op en hij vraagt simpel om een profiel naam in te geven.

Ik had al verschillende keren samen met vrienden via LAN gespeeld, een paar keer thuis online gespeeld.

Gisteren was ik weer op LAN met vrienden, leuk gegamed, tot lvl 28 ben ik geraakt nu.
Vandaag wou ik nog even gamen online, start spel op en hij wilt nieuw profiel maken.

Men profiel dat is weer weg.

Hoe komt dit en hoe kan ik dit vermijden :s

Verwijderd

Heb je je CoD naar een hogere versie geupdate? Deze versies zouden dat probleem niet meer hebben mbt het verliezen van je stats of profiel.

En is je PC niet gecrashed o.i.d? Misschien dat toen de file / je profiel corrupt geraakt is.

Verwijderd

volgens mij heeft dat met x-fire te maken, heb je die geupdate?

• BitchCrew
x-fire?
ik denk niet dat ik dit heb: gebruik.

Men pc heeft wel even raar gedaan bij opstarten, maar alles was er nog. en toen hebben we 4 uur gespeeld.

Ik zal het even nog eens opnieuw instaleren en alles patches doen van COD 4

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Maak ook regelmatig een backup van je profiel, door deze map ergens te kopiëren:
C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles (standaard locatie bij XP).

Mocht je je profiel of rank kwijtraken op wat voor manier dan ook, dan kun je nog altijd deze map terugplaatsen in oorspronkelijke map. Grote kans dat je je laatst gekopiëerde profiel/rank heb weten te behouden. :)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

• BitchCrew
Patch staat erop, inmiddels al weer lvl 10, zal om de 10 lvl's maar een backup maken en hopen dat dit niet meer gebeurd.

thx all
Pagina: 1