Toon posts:

Nieuwe pc kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een nieuwe pc kopen maar ik heb eigenlijk geen idee wat een goede computer is. Ik gebruik de computer eigenlijk alleen om te gamen, dus een goede videokaart is wel nodig en de computer moet dan ook snel zijn. Ik heb ongeveer 800 Euro te besteden.

ik zag er al eentje wat mij misschien goed leek, dat was deze:

link

Het is de derde van de 1e rij (InspironTM 530s).

Ik zag al een paar topics over computer, maar heb er dus te weinig verstand van om hier wijs uit te worden. Is de computer die ik zag goed genoeg of hebben jullie betere ideeen voor mij??

Alvast bedankt

Harm.

• toni_p
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
Harm ik denk dat je post vrij snel afgesloten wordt. Het lijkt me verstandig dat je naar een website als helpmij.nl gaat, deze website is meer gespitst op dit soort vragen.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Aan de manier waarop je je topic opent te zien, allereerst welkom op het forum hier.

Voor dit soort vragen hebben wij de Best Buy Guide (BBG).
Dit soort vragen horen hier over het algemeen niet thuis.
Wees slim, laat je inlichten door een winkel bij je in de buurt die er verstand van heeft.
De meeste verkopers bij een Computerland, Paradigit of Mycom weten wel aardig waar ze over praten, dus win daar gewoon heel veel informatie in. Op die manier kom je vanzelf meer te weten over de materie, en wordt het makkelijker voor je zelf om te bepalen wat wel en niet goed is.

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als ik jou was zou ik eens de FAQ's doorlezen, en ook via de search functie zoeken naar 'Bestbuy guide' en naar 'pc budget 800'. Hierdoor zal je flink wat topics tegenkomen met allemaal dezelfde vraag die jij hebt, plus (in de meeste gevallen) uitleg!

Succes ermee!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je wilt gaan gamen moet je die PC sowieso niet kopen. De videokaart is namelijk erg belangrijk en er zit een 8300GS Turbocache kaart in. Die kaart is voor oude spellen nog wel aardig maar voor alle nieuwe spellen veel te langzaam.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.