aangezien mijn pc na 1,5 jaar wat slomer werd en vol is komen te staan met allerlei programma's en andere zooi. Dus leekt het mij makkelijk om weer is een keer windows xp (home edition) opnieuw te installeren zodat het allemaal weer clean en goed werkt.
Het gaat om een packard bell (imedia 9015)
Intel Pentium D 820
1024 mb
ati radeon x600 256mb
250 gig harddisk2 partities
- os
- data
welke stappen heb ik ondernomen:
- drivers downloaden voor betreffende pc
- data back up van bestanden op OS schijf
- win xp cd in drive gedaan en installatie gevolgt
deze installatie gaf echt nog geen problemen tot ik de drivers wilde installeren in win xp
daar stuit ik elke keer op de foutmelding:
Dit programma verseist windows NT versie 5.01.2600 Service pack 1 of hoger
dit is dan ook gelijk het punt waar ik op vast loop en weet nu niet echt in welke richting ik moet gaan zoeken om mijn pc toch weer aan het werk te krijgen
googlen brengt mij verder niet de informatie die mij verder helpt
daarom doe ik graag een beroep op jullie kennis en hoop daarmee ook dit probleem op te kunnen lossen
ps. eerste topic start ging niet helemaal goed safari deed alleen de eerste zin vandaar even opnieuw
Het gaat om een packard bell (imedia 9015)
Intel Pentium D 820
1024 mb
ati radeon x600 256mb
250 gig harddisk2 partities
- os
- data
welke stappen heb ik ondernomen:
- drivers downloaden voor betreffende pc
- data back up van bestanden op OS schijf
- win xp cd in drive gedaan en installatie gevolgt
deze installatie gaf echt nog geen problemen tot ik de drivers wilde installeren in win xp
daar stuit ik elke keer op de foutmelding:
Dit programma verseist windows NT versie 5.01.2600 Service pack 1 of hoger
dit is dan ook gelijk het punt waar ik op vast loop en weet nu niet echt in welke richting ik moet gaan zoeken om mijn pc toch weer aan het werk te krijgen
googlen brengt mij verder niet de informatie die mij verder helpt
daarom doe ik graag een beroep op jullie kennis en hoop daarmee ook dit probleem op te kunnen lossen
ps. eerste topic start ging niet helemaal goed safari deed alleen de eerste zin vandaar even opnieuw
[ Voor 85% gewijzigd door koentjuh1987 op 16-12-2007 14:12 ]
...