Toon posts:

laptop docking station

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,
Ik denk erover om een dockings station voor m'n sleeptop te kopen. Doel: geen gedoe met kabels maar slechts 1 verbindings kabel.
Heb een groot LCD-TV scherm in de slaapkamer waar ik ook videos op kijk via de sleep-top

Mijn vraag: zijn er belangrijke nadelen aan verbonden, zoals trager surfen oid?

elke inbreng wordt hogelijk gewaardeerd,
grtn, seun :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Nadelen zijn er niet.Je tovert gewoon de laptop om naar een desktop.

Ey!! Macarena \o/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Moeilijk te zeggen als je geen enkele specifieke informatie geeft. Over het algemeen is het antwoord nee, het maakt niet uit. Maar gaat het om een USB versie, om een merkspecifiek dockingstation, etc etc. Al zal er vast en zeker wel een Sweex versie zijn die je laptop vertraagt...

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden over dit onderwerp? :)

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 16-12-2007 13:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
was even de deur uit, alvast bedankt voor deze inbreng.
eigenlijk heb ik me nog niet in een bepaald apparaat verdiept. Ik heb ook geen idee wat betreft de aansluitmogelijkheden tuusen dock & top. is er nog iets anders dan usb tegenwoordig, ok misschien wifi.
Ik zal eens virtueel ga winkelen.

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Misschien de Belkin Highspeed dock. Deze werkt via een expresscard slot. Heb er zelf geen ervaring mee dus kan je niet vertellen of het goed werkt...

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:20
Ligt ook een beetje aan de laptop. Ik heb een HP NX7400 en deze heeft een speciaal slot voor een docking station waar je hem zo in kunt zetten :)

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Er zijn in principe twee soorten docking stations. Een met usb aansluiting en de andere waarmee je laptop als ware op klikt (check plaatje). http://www.replacedirect.com/nl/product/0191002.html#

De dockingstation met usb aansluiting werkt op alle notebooks zolang er een usb aansluiting heeft. Voor de andere is het afhankelijk of jouw notebook dat aansluiting heeft. Bij de meeste zakelijke notebooks hebben meestal een aparte aansluiting aan de onderkant speciaal voor dockingstations. De aansluiting voor de dockingstations is merkafhankelijk!
(check ook bovenste post. Ik was beetje langzaam met typen)

[ Voor 5% gewijzigd door supermario888 op 16-12-2007 23:16 ]

Verwijderd

Flappie schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:08:
Ligt ook een beetje aan de laptop. Ik heb een HP NX7400 en deze heeft een speciaal slot voor een docking station waar je hem zo in kunt zetten :)
Heey flappie...ik heb ook een nx7400 met een dockingstation maar de dvi-uitgang op de dockingstation krijg ik niet aan de praat. Mijn vraag is werkt die bij jou wel en/of kan de laptop dat wel aan?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:47:
[...]
Heey flappie...ik heb ook een nx7400 met een dockingstation maar de dvi-uitgang op de dockingstation krijg ik niet aan de praat. Mijn vraag is werkt die bij jou wel en/of kan de laptop dat wel aan?
Daar gaat dit topic niet over :) . Maar wat heb je al geprobeerd? Al selectie gedaan van de externe monitor, met de Fn+F-toets combinatie (vaak Fn+F5, maar kan anders zijn bij jouw laptop)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

heb de fn+f4 toets al geprobeerd maar dat wilde niet werken. de vga-out op de laptop zelf werkt wel meteen.
(excuse me for the off topic)

Verwijderd

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 15:25 ]

Pagina: 1