[ Voor 29% gewijzigd door BCC op 16-12-2007 12:21 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
* pistole = spuit11
[ Voor 10% gewijzigd door pistole op 16-12-2007 12:22 ]
Ik frut, dus ik epibreer
Je videokaart is te heet geworden, wellicht is de koeler kapot of heel erg stoffig.
Ik zou je pc direct uitschakelen en kijken of waar het probleem zit.
Het zou kunnen zijn als ie weer goed gekoeld wordt dat de artifacts verdwijnen.
Kapot geheugen zou inderdaad ook kunnen, mijne was gewoon te heet geworden en zag er ongeveer ook zo uit, kwam nooit meer goed.
[ Voor 22% gewijzigd door -elw00d op 16-12-2007 12:24 ]
Het is een Radeon 9800, dat is al dik 3 a 4 jaar geleden dat ie 'm heeft gekocht waarschijnlijk, dus garantie zit er niet meer in...pistole schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:22:
ziet eruit als geheugen dat overleden is. Garantie? Terug naar winkel, of informeren naar RMA mogelijkheden bij leverancier.
* pistole = spuit11
Mijn 9800 had toentertijd hetzelfde, maar dat kwam door een te harde overclock.
[ Voor 9% gewijzigd door -elw00d op 16-12-2007 12:26 ]
@hieronder:
Naja, ze kunnen toch nog wel redelijk mee voor hun tijd hoor. Als je kijkt naar hoe oud ze zijn, moeten we niet mogen klagen. Elk nieuw spel is toch nog wel redelijk te spelen, behalve Crysis dan
[ Voor 54% gewijzigd door Tomfish op 16-12-2007 12:30 ]
Net de boel laten afkoelen, daarna weer stroom erop en opgestart
tijdens het opstarten (windows logo) al weer artifacts....
Dan is je kaart helaas overleden.eejeej schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:58:
Heb al een andere monitor geprobeerd, zag er hetzelfde uit.
Net de boel laten afkoelen, daarna weer stroom erop en opgestart
tijdens het opstarten (windows logo) al weer artifacts....
ja dat kwam er bij mij ook eerst op. maar hij heeft een screenshot genomen en daar zitten de artifects ook in. dus dan kan het niet aan de kabel liggengonkerd schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:27:
heb je de kabel al gechecked?
Dit topic is gesloten.
![]()