Hoi,
Ik zit te stoeien met google maps. Wat is nu mijn probleem. Ik heb op mijn pagina niet al te veel ruimte om google maps weer te geven. Wat had ik nu bedacht. Als men klikt op een marker open ik een url waar dan naast de map de tekst komt ipv. in een ballon. Nu krijg ik dit totaal niet voor elkaar!
Wat wel lukt is als ik op een marker klik dat hij na een url gaat maar de de tweede marker gaat naar de zelfde url en dat is niet de bedoeling.
Nu heb ik zitten denken om een GEvent.addListener toetevoegen aan de marker maar dat krijg ik echt niet voor elkaar!
Iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg dat iedere maker zijn eigen url heeft ?
Ik zit te stoeien met google maps. Wat is nu mijn probleem. Ik heb op mijn pagina niet al te veel ruimte om google maps weer te geven. Wat had ik nu bedacht. Als men klikt op een marker open ik een url waar dan naast de map de tekst komt ipv. in een ballon. Nu krijg ik dit totaal niet voor elkaar!
Wat wel lukt is als ik op een marker klik dat hij na een url gaat maar de de tweede marker gaat naar de zelfde url en dat is niet de bedoeling.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| function load() {
if (GBrowserIsCompatible()) {
function createMarker(point,html) {
var marker = new GMarker(point);
var marker = new GMarker(point,{title:html});
GEvent.addListener(marker, "click", function() {
window.location=http://www.test.com;
});
return marker;
}
var map = new GMap2(document.getElementById("map"));
map.addControl(new GSmallMapControl())
map.addControl(new GMapTypeControl());
map.getInfoWindow().maximize()
map.setCenter(new GLatLng(43.907787,-79.359741),8);
var point = new GLatLng(43.82589,-79.10040);
var marker = createMarker(point,'Text')
map.addOverlay(marker);
var point = new GLatLng(52.373139,4.891464);
var marker = createMarker(point,'Tekst')
map.addOverlay(marker);
}
} |
Nu heb ik zitten denken om een GEvent.addListener toetevoegen aan de marker maar dat krijg ik echt niet voor elkaar!
Iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg dat iedere maker zijn eigen url heeft ?