Toon posts:

google account

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een korte vraag. Als ik een google account heb die webgeschiedenis opslaat en door meerdere mensen gebruikt wordt, ik daarna een aantal dingen intyp op google.nl en daarna de webgeschiedenis in zijn geheel verwijder + stil zet, er van uitgaande dat iemand daar niet in de tussentijd in gekeken heeft, kan iemand die die account ook gebruikt dan nog zien wat ik allemaal ingetypt heb?

Alvast bedankt.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Als je 2 pc's tot je beschikking hebt kun je zelf uitproberen...

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat heb ik niet. Kun je het me vertellen?

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:16

krvabo

MATERIALISE!

Ik ga er vanuit dat je dus 1 pc hebt waarop meerdere mensen werken, zonder aparte gebruikersaccounts?
Als je browser je inputgeschiedenis bijhoudt, schiet je er alsnog weinig mee op dus. Als je alles verwijderd bij google en de functie uitschakeld kun je er uiteraard niet meer naar kijken.
Een instelling in je browser geeft ook de functie dat de browser onthoudt wat je invult op websites. Dat is bijvoorbeeld op google ook wat je daar hebt ingevuld als je een enkele letter invult. Als dat het geval is dan moet je je gegeven wissen van je browser. Hoe dat werkt ligt er aan welke browser je gebruikt.
In firefox is het shift+alt+del

Volgende keer dan toch je pr0n maar op een andere manier zoeken? ;)

prachtige history heb je trouwens: http://gathering.tweakers...find/poster/207527/topics 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door krvabo op 15-12-2007 21:29 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Ik niet, want ik heb geen Google account. Je zou het ook met 2 browsers kunnen proberen. Installeer Firefox eens. Die gebruikt niet de sessies/cookies/weetikwat van Internet Explorer en werkt dus helemaal onafhankelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ken wat mensen en we gebruiken dezelfde account maar we hebben dus andere PC's en ik wil niet dat hun mijn gegevens weten. Ik had dus wat persoonlijke informatie ingetypt op google om te kijken of dat op internet stond ergens zonder dat ik wist dat het opgeslagen werd.

En ja ik hecht veel waarde aan mijn privacy, mag ik even... 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 21:54 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 15:16

krvabo

MATERIALISE!

Als je dan de geschiedenis verwijderd, en die feature uitzet dan kunnen ze er niet bij.
Sowieso apart dat je met meerdere mensen 1 googleaccount gebruikt 8)7

Je kunt ook doorslaan qua privacybescherming..

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan doorslaan inderdaad, maar dit vind ik niet bepaald doorslaan, ik wil gewoon niet dat ze het weten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 21:55 ]

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:55:
Je kan doorslaan inderdaad, maar dit vind ik niet bepaald doorslaan, ik wil gewoon niet dat ze het weten.
Ik vindt het helemaal geen "doorslaan", maar wel heel erg raar en "doorslaan dat je dan een account deelt met anderen. 8)7

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:55:
Heel simpel: eigen account nemen. Als je een account deelt moet je geen privacy verwachten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

hehehehehe @ hehehehehe's posthistory.. :+

Maar als je privacy zo gevoelig ligt waarom ga je dan een account delen?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Probeer het uit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.