Ik heb een paar website's gehost bij e-dentify.nl, wat mij opzich prima bevalt.
Maar Mensen uit Canada kunnen mijn website's vaak niet bereiken.
Ik heb daar familie wonen die even logmein op hun pc hebben geinstalleerd voor mij zodat ik de boel even kon testen.
Het eerst wat ik deed was gewoon naar www.markkloosterhuis.nl gaan maar dat werkte niet " page could not be displayed" vervolgens googelde ik deze pagina en klikte op de hit, En in eens werkte die weer. (Dit geld ook voor al mijn andere website's)
Op dat moment dacht dat het een eenmalig iets was met die pc en dat het nu was opgelost.
Maar de volgende dag kreeg ik weer te horen dat het weer niet werkte, dus ging ik met remote controle een ping test uitvoeren.
Als ik bv meteen naar funpointfashion.nl zou gaan zal het waarschijnlijk ook niet werken.
Meestal als het eenmaal werkt blijft het ook een poos werken ook na een reboot.
Ik heb dus ook gevraagd of ze het even op een andere computer wouden testen in een ander huis.
maar daar hadden ze het zelfde probleem.
Ook heb ik al contact opgenomen met e-dentify en die hebben de boel ook even bekeken maar die konden niks raar vinden.
Heeft iemand hiet misschien een idee wat er aan de hand is of wat ik nog even zou kunnen testen?
Maar Mensen uit Canada kunnen mijn website's vaak niet bereiken.
Ik heb daar familie wonen die even logmein op hun pc hebben geinstalleerd voor mij zodat ik de boel even kon testen.
Het eerst wat ik deed was gewoon naar www.markkloosterhuis.nl gaan maar dat werkte niet " page could not be displayed" vervolgens googelde ik deze pagina en klikte op de hit, En in eens werkte die weer. (Dit geld ook voor al mijn andere website's)
Op dat moment dacht dat het een eenmalig iets was met die pc en dat het nu was opgelost.
Maar de volgende dag kreeg ik weer te horen dat het weer niet werkte, dus ging ik met remote controle een ping test uitvoeren.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| Ping markkloosterhuis.nl ping request could not find "markkloosterhuis.nl" please check the name and try it again Ping markkloosterhuis.nl ping request could not find "markkloosterhuis.nl" please check the name and try it again tracert markkloosterhuis.nl unable to resolve target markkloosterhuis.nl ping funpointfashion.nl(op zelfde server en werkt ook heel vaak niet) Replay Replay Replay Replay ping markklosterhuis.nl Replay Replay Replay Replay |
Als ik bv meteen naar funpointfashion.nl zou gaan zal het waarschijnlijk ook niet werken.
Meestal als het eenmaal werkt blijft het ook een poos werken ook na een reboot.
Ik heb dus ook gevraagd of ze het even op een andere computer wouden testen in een ander huis.
maar daar hadden ze het zelfde probleem.
Ook heb ik al contact opgenomen met e-dentify en die hebben de boel ook even bekeken maar die konden niks raar vinden.
Heeft iemand hiet misschien een idee wat er aan de hand is of wat ik nog even zou kunnen testen?