Rondom mijn bijna vrijstaande schuur heb ik twee bewegingsmelders die een zevental lampen schakelen. Heel mooi al je van buiten komt, alleen als ik naar buiten toe ga ben ik in een blind-spot voor de bewegingsmelders. Niet getreurd dacht ik, ik herinner mij de traphuisschakelaars. Goed idee zou je denken, helaas. Ik kan die dingen dus bijna niet vinden.
Misschien zoek ik verkeerd (heb veel gegoogeld) of heb ik de verkeerde woorden gebruikt maar ik kom niet verder als de HOLEC TE7 en die kost 52 ex.
Weet iemand nog iets dat betaalbaarder is? Oh graag wel iets dat min of meer direct te gebruiken is, een soldeerbout heb ik niet. Toch vreemd, je zou denken dat meerdere mensen met dit probleem te maken heeft.
(PS geen timer schakelaars die je draaien moet maar druk schakelaars met een voorgeprogrammeerde tijd)
Ik zoek een ramp-op-de-knop-en-blijf-een-minuut-branden schakelaar.
Misschien zoek ik verkeerd (heb veel gegoogeld) of heb ik de verkeerde woorden gebruikt maar ik kom niet verder als de HOLEC TE7 en die kost 52 ex.
Weet iemand nog iets dat betaalbaarder is? Oh graag wel iets dat min of meer direct te gebruiken is, een soldeerbout heb ik niet. Toch vreemd, je zou denken dat meerdere mensen met dit probleem te maken heeft.
(PS geen timer schakelaars die je draaien moet maar druk schakelaars met een voorgeprogrammeerde tijd)
edit:
Edit, n.a.v. de eerste reacties:
Edit, n.a.v. de eerste reacties:
Ik zoek een ramp-op-de-knop-en-blijf-een-minuut-branden schakelaar.
[ Voor 19% gewijzigd door hamsteg op 15-12-2007 20:59 ]
... gecensureerd ...