Toon posts:

Hardeschijf: Bad sector en garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb van een kennis voor een prikkie 2 schijven over genomen, en bijde schijven hebben bad sector's.
Het is een 3,2 gig en een 6,4 gig van Western Digital.

Weet iemand of Bad Sectors ook onder de garantie valt?!
Want ik kan daar niets over terug vinden op de western digital site!, ook niet of ik nog garantie heb ( ik weet wel dat je het serie nummer van de schijf bij de hand moet hebben, maar kan dus niet de fisieke link vinden om te kijken of ze nog in de garantie vallen )

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik zou gewoon een mailtje sturen naar WD met de serienummers en vragen om garantie, nee heb je ja kun je krijgen :)

Succes.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Je moet even na gaan hoe oud deze wd zijn. er is een tijd geweest dat als je op een wd scandisk gebruikte dat er bad sectoren op kwam te zitten. deze konden met een tool van wd worden bekeken en soms gerepareerd. ik had ook zo;n disk en heb hem ingeruild voor een nieuwe. Het was twee jaar geleden ofzo??

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

RvV

Ik dacht wel dat bad sectors onder de garantie vallen, maar weet het niet 100% zeker. Ze geven wel 3 jaar garantie.

Y'24

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:09

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Hoeveel bad sectors gaat het over? Als het minder dan een paar procent van de totale capaciteit is zal een fabrikant je niet verder helpen.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!