Isra-punten, Stiften en Dikaders

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 19:53
Goedenavond,
ik ben op zoek naar een goed overzicht mbt israpunten, stiften/dikaders en afmonteren van lijnen.
Ik kan echter nergens online een goed overzicht en goede informatie vinden.
Wie heeft voor mij nog een leuke/goede informatiebron?

Alvast Bedankt

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:01

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

wat voor overzicht zoek je? een overzicht van alle types is/ra punten? uitleg over sip stiften? afmonteren van welke lijnen? en waar afmonteren: HVD, KVD, CPE?

de vraag is imo wat breed zo :P en ik vermoed dat een deel van de info interne telco info is eerlijk gezegd.

Verwijderd

Ik weet zelfs zeker dat het interne bedrijfsinfo is (werk zelf voor een grote, drieletterige telco). De info die TS vraagt is zelfs binnen het bedrijf waar ik werk niet voor iedereen opvraagbaar ;) . Toevallig weet ik waar TS het over heeft omdat ik er dagelijks mee te maken heb gehad maar een hoop van die informatie is strikt vertrouwelijk en zal ik dus op straffe van stevige sancties niet openbaar mogen maken. 't Is wel interessant om te zien (i know, i'm teasing).

Probeer eens te googlen en te zoeken bij Alcatel (grote leverancier van dat soort spul), ook Ericsson en Siemens hebben veel verwante apparatuur.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:01

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 09:39:
Ik weet zelfs zeker dat het interne bedrijfsinfo is (werk zelf voor een grote, drieletterige telco). De info die TS vraagt is zelfs binnen het bedrijf waar ik werk niet voor iedereen opvraagbaar ;) . Toevallig weet ik waar TS het over heeft omdat ik er dagelijks mee te maken heb gehad maar een hoop van die informatie is strikt vertrouwelijk en zal ik dus op straffe van stevige sancties niet openbaar mogen maken. 't Is wel interessant om te zien (i know, i'm teasing).

Probeer eens te googlen en te zoeken bij Alcatel (grote leverancier van dat soort spul), ook Ericsson en Siemens hebben veel verwante apparatuur.
Ik weet dat jij voor die grote telco werkt, hell, ik ben een collega van je :D Nou staat er op wikipedia ook wel t een en ander aan interessante info, maar de meeste info zul je ws niet kunnen vinden.

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Ook ik werk (als monteur) bij diezelfde toko, maar mischien ka ik je wel helpen.

Wat wil je weten dan??????

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Wat is er zo bijzonder aan SIP stiften. Isra`s en DK ?

Verwijderd

Buiten het feit dat het de corebusiness van mn werkgever is niet zoveel hoor ;)
Pagina: 1