[WIN2003AD] Email accounts toevoegen dmv registry bestand?

Pagina: 1
Acties:

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-02 12:50

Liberteh

All your base belong to me

Topicstarter
'Avond allemaal,

Ik zit met een opdracht, en ik weet niet of ik de goeie richting in ga.

De klant wil dit:
Wanneer een voor het eerst aanmeld moet(en) de email account(s) automatisch toegevoegd worden aan Outlook. De accounts worden door ons zelf aangemaakt.
Ik dacht me dit te doen dmv een .reg file met de gegevens erin. Die weer gemaakt word een een webaangedreven systeempje met PHP of Perl. (Dit komt door cPanel. Die creeërt on the fly een .reg file van je instellingen die je kan downloaden.
Echter kan ik atm met niemand contact krijgen die mij even die template kan sturen (met XXXX vervangen voor de persoonlijke informatie natuurlijk) zodat ik me hier op kan oriënteren...

Iemand een idee?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Office Customization Wizard kan dat ook voor je doen.

https://discord.com/invite/tweakers

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ga [google=outlook profile wizard] of [google=outlook provisioning mailbox].

Wat jij wilt is trouwens standaard item in de Office Resource Kit, dus dat kan je nu dus zelf ook verder opzoeken.

Daar heb je geen copy-paste vanaf dit forum voor nodig, het is jouw opdracht. Niet de onze.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-02 12:50

Liberteh

All your base belong to me

Topicstarter
Inderdaad, echter, kan ik deze resource kit nergens te download vinden? Het gaat hier trouwens om office 2007.

[ Voor 21% gewijzigd door Liberteh op 15-12-2007 18:47 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin