Antec P182 of CM Cosmos?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

• Genius2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
Hallo,

Ik sta op het punt een nieuwe computer aan te schaffen. Ik heb alle onderdelen reeds bepaald, enkel de case kiezen speelt mij nog parten.

Ik ben enorm aan het twijfelen tussen de Antec P182 ende Coolermaster Cosmos. Ik heb al zoveel over gelezen dat ik het nu echt niet meer weet.

Wat moet het kunnen:
- Stille en koele kast met plaats voor 6 harddisks en een kaartlezer (compact flash) en één dvd-writer. Verder vind ik stabiliteit heel belangrijk. Ik heb dan ook gekozen voor Intel Core 2 Quad Q6600 met ThermalRight Ultra-120 Extreme en Scythe S-Flex SFF21E. Ik ben gewoon bang dat de cases niet genoeg zullen koelen of het geluid zal tegenvallen.

Heel graag jullie mening en advies hierover.

Bedankt
Genius

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kasten zijn altijd stil, tenzij je ze uit je handen laat vallen ofzo. Verder is een kast iets dat heel erg afhangt van je eigen smaakt, dus als beide voldoen aan je eisen, kies dan de mooiste of de goedkoopste (afhankelijk van wat je belangrijker vindt, uiterlijk of smaak).

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:34
Ik heb zelf de Antec P180B, E6600 en Thermalright 120. prima kast, de 182 komt met een fancontroller geloof ik, geen overbodige luxe, want als je de fans op volle toeren zet, maken ze toch wel wat lawaai.

Wat voor videokaart ga je nemen? want hiermee zou je in de knoei kunnen komen met de bovenste harddiskbay.

* PSN=Chef_NL** *

• Genius2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025
Er komt een MSI NX8600GTS-T2D256E-HD-OC, dus geen al te lang kaart. Ik ga intussen nog wat over deze cases lezen, maar het is en blijft geen gemakkelijke keuze. Prijs speelt nu even geen rol, tenminsten voor de case, als het maar degelijk materiaal is.

Verwijderd

Gewoon diegene kopen die je het mooiste vind...
Zijn beide gewoon prima kast :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is zoals de mensen hier boven mij aangeven toch echt een persoonlijke mening. Vandaar ook dat dit topic op slot gaat. En iets wat ik zowizo ook even zou doen als het puur om de kwaliteit van de kast gaat is even naar de winkel toe gaan en even kijken bij beide kasten, hoe is het afgewerkt, wat voor materiaal is er gebruikt, voelt het goed stevig aan of juist goedkoop etc.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.