Toon posts:

Computer vernieuwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben zelf niet zo handig met hoe en wat in een computer.. Ik gebruik hem voor gewoon de standaard dingen zoals tekstverwerken en internetten maar ook voor Photoshop en Pinnacle. Nou trekt mijn computer eigenlijk pinnacle niet.. Daarom zou ik hem graag willen upgraden zodat ik zonder problemen weer kan gaan editten.
Ik heb hem zo'n 5 jaar geleden samen laten stellen door een vriend van me.. (heb zelf geen verstand van alle onderdelen enzo..)
Weet niet precies wat de onderdelen zijn maar als ik bij system general info kijk staat dit er:
AMD Athlon(TM) XP 2400+ 2.00 GHz, 512 MB of RAM oja en videkaart was geloof ik iets van Geforce 4 ti (kan dit kloppen).
Wat voor een tips en wat kunnen jullie me aanraden!?!? Oja m'n budget is 300e.

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
misschien gewoon in een computerwinkel een budet-pc halen? die heb je vaak wel vanaf 250 euro. (zonder scherm dan) Dan hoef jij niet moeilijk te doen en heb je toch iets okee's. Als persee deze wilt upgraden; meer ram, en pinnacle houd van een videokaart met veel geheugen.

http://www.klaasje.com

Verwijderd

Voor 300 euro heb je op dit moment heel behoorlijke pc in relatie met wat je nu hebt. Mobo + Geheugen + Proc. Welke precies moet je zelf even uitzoeken. Zie de FAQ