Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS3] Call of Duty 4 loopt regelmatig vast

Pagina: 1
Acties:
  • 779 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds enkele weken een PlayStation 3 (40GB) met Call of Duty 4, maar sinds eer gisteren heb last van vast lopers, het geluid valt weg en krijg daarna zwart beeld. Als ik dan de PlayStation 3 console reset dan ziet hij geen disc meer, en als ik de disc eruit haal zit er geen beschadiging of vlek op. Hoewel de PlayStation 3 nog wel andere DVD’s kan afspelen (BD’s kan ik niet uit proberen). Soms probeer ik het na paar minuten later weer en dan werkt hij soms, maar niet altijd. Dus mijn vraag is, weten jullie misschien wat het probleem veroorzaakt? Een verrotte BD lezer of een verrotte disc.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Was er nu een issue met de ps3 dat de laser niet goed was?

Missschien kan je hier wat mee?

http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=114217

[ Voor 42% gewijzigd door Dinictus208 op 15-12-2007 16:38 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Dus ik ben in iedergeval niet de enigste. Redelijke grote kans dat ik dat ook heb.

Verwijderd

SOEPSTENGEL13 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:53:
Dus ik ben in iedergeval niet de enigste. Redelijke grote kans dat ik dat ook heb.
Nee, je bent idd niet de enige. Ik heb het zelf sinds gisteren ook. Was een halfuurtje call of duty4 aan het spelen waarna ik geen geen geluid meer ontving. Ik besloot hem dus overnieuw op te starten alleen het leek alsof hij vastliep, ik kon niks meer, terwijl ik de 2 piepjes hoorde(die je altijd hoort als je hem uitzet) knipperde de blauwe en de groene indicator allebei. Ik heb hem uiteindelijk achter uitgedrukt. Eenmaal aan call of duty er weer in gestopt, zag wel dat hij bezig was aan het icoontje rechtsboven maar ik zag alleen mijn demo's. Het spel starte niet op, ook niet als ik PES2008 er in stopte of medal of honor, het ligt dus niet aan de discs. Vanochtend deed ik mijn PS3 weer aan en starte ik call of duty weer op en hij deed het. Alleen na een kwartiertje viel het geluid al weer uit en heb ik hem dus weer uitgezet omdat ik anders dat gekloot weer zou hebben.

Heb hem eindeloos aan en uit gezet en geformatteerd. Heb zelfs een andere manier via TROS RADAR geprobeerd maar ook die hielp niet.|:(

Ik denk dat mijn laser kapot is omdat hij geen discs meer leest, maar het is raar dat hij de ene keer wel doet en de andere keer niet.

Ik ga morgen naar Mediamarkt en dan maar hopen op een nieuwe, ik ga echter niet naar SONY want ik hoor dat je daar vaak een tweedehandse krijgt.:O

Veel succes met je PS3.

Fleur.