Kan ik deze op een of ander manier onklaar maken. ze hebben Bij ons op school deze kaart aangeschaft en Format c: en fdisk gdisk werkt allemaal niet. Wie kan me helpen zijn hier programma's voor
Alvast bedankt als je me kan helpen
Verwijderd
Kan je niet gewoon de powerknop tig keer aan en uitdrukken ?
dan weet je ook zeker dat ie niet meer werk
dan weet je ook zeker dat ie niet meer werk
Nou als je me wilt helpen ik moet dit uitproberen van de Systeembeheerder dus als je iets weet waar ik dit kaartje kan laten crashen laat het me wetenOp woensdag 14 februari 2001 15:24 schreef Hooi het volgende:
O leuk,
je wil de computers op school laten crashen ? en wij moeten jou daarbij helpen
He kneus , wrom denk je dat die dingen er in zitten ?
Om die lastpakken als jullie te weren...
Ga een ander pesten
Ga een ander pesten
Ik moet dit Alleen uitproberen als deze kaarten niet te hacken zijn komen ze in alle Pc's op school dus ben nu gewoon rond aan het vragen of iemand weet hoe ik deze kaartjes kan laten crashen en weer gewoon Gdisk kan uitvoerenOp woensdag 14 februari 2001 15:30 schreef *snip* het volgende:
He kneus , wrom denk je dat die dingen er in zitten ?
Ga een ander pesten
[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:06 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]
Goed zoeken op internet, dan kom je er wel achter dat er zeeeer weinig kan, met de nadruk op zeeeer weinig, het kan dus wel...Op woensdag 14 februari 2001 15:29 schreef Regkid het volgende:
[..]
Nou als je me wilt helpen ik moet dit uitproberen van de Systeembeheerder dus als je iets weet waar ik dit kaartje kan laten crashen laat het me weten
Als je weet hoe ik die kan doen kan je het misschien even zeggenOp woensdag 14 februari 2001 15:34 schreef *snip* het volgende:
[..]
Goed zoeken op internet, dan kom je er wel achter dat er zeeeer weinig kan, met de nadruk op zeeeer weinig, het kan dus wel...
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:07 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]
Verwijderd
Ja hoor, dat geloven we natuurlijk meteen. Die systeembeheerder is te stom om het zelf te doen, dus laat'ie het een scholier doen.Op woensdag 14 februari 2001 15:29 schreef Regkid het volgende:
[..]
Nou als je me wilt helpen ik moet dit uitproberen van de Systeembeheerder dus als je iets weet waar ik dit kaartje kan laten crashen laat het me weten
Geloof je het zelf ?
Ik denk dat zn nick ook wel de eer aan doet....
Ik denk die die dingen er met een reden inzitten... -=zucht =-
By each crime and every kindness, we birth our future
Je moet ook op een hackersite gaan zoeken, niet op een tweakerssite, die zorgen er voor dat alles alleen nog maar beter wordt , en niet ongedaan.
En vraag niet naar links , die mogen hier ook niet gepost worden.
En vraag niet naar links , die mogen hier ook niet gepost worden.
wat is dat precies, zo'n reborn card? Op die site wordt je ook niet veel wijzer... Met zo'n kaart werkt format c: niet meer?? Ook niet in realmode dos? Hoe werkt dat dan?
Die kaart heeft op een invisible partitie een stuk data staan waar recovery info staat, als je dus format of wat dan ook doet dan worden alle eerste bitjes op 0 gezet, dit wordt door de reborn met een reboot weer teruggefietst, in no-time, werkt super.Op woensdag 14 februari 2001 19:54 schreef rick_h het volgende:
wat is dat precies, zo'n reborn card? Op die site wordt je ook niet veel wijzer... Met zo'n kaart werkt format c: niet meer?? Ook niet in realmode dos? Hoe werkt dat dan?
Zeker waar ik werk, daar hebben ze internetpc's waar nogal wat troep op kwam, dat is nu dus over door die reborn.
De site ervan is IDD bagger, maar in computer totaal of PCM heeft een stukje gestaan.
water in die PC laten lopen
en dan aanzetten
Klaar, systeem gesloopt, en je hebt het respect van je systeembeheer verdiend
Kneusje
en dan aanzetten
Klaar, systeem gesloopt, en je hebt het respect van je systeembeheer verdiend
Kneusje
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Als ik van Reborn was, zou ik hier steeds domme vragen stellen..
Een betere reclame kun je voor dit weinige geld niet krijgen.
Ach ... en met een gefingeerde naam lukt het meestal alhoewel er soms wel is iets opvalt... Ik heb geen Reborn en geen Juzt-reboot maar misschien.. wie weet.
Ach ... en met een gefingeerde naam lukt het meestal alhoewel er soms wel is iets opvalt... Ik heb geen Reborn en geen Juzt-reboot maar misschien.. wie weet.
GoT is niet de plek voor dit soort vragen 
edit:
edit:
Waarom kick je zulke oude topics zonder reden? wil je dat de volgende keer laten?Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 13:31:
Als ik van Reborn was, zou ik hier steeds domme vragen stellen..
[ Voor 85% gewijzigd door LuNaTiC op 13-07-2003 13:39 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()