Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc veilig van planet internet

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een mail gekregen van planet internet dat ik moet gaan betalen voor iets dat ik niet gebruik, vanwege de waardeloze software, het beroerde is dat als ik het opzeg mijn contract voor adsl ook meteen word gewijzigd.

Hier het betreffende mailtje

Beste abonnee,

Als Planet abonnee maakt u sinds enige tijd gebruik van PC Veilig van Planet. Binnenkort eindigt de periode waarin u gratis gebruik maakt van deze dienst. Vanaf deze maand betaalt u € 3,95 per maand voor PC Veilig.

Hiermee behoudt u de optimale beveiliging die u gewend bent en wordt u ook in de toekomst beschermd tegen de nieuwste internetgevaren.

PC Veilig zorgt ervoor dat u met uw PC maximaal gebruik maakt van de oneindige hoeveelheid mogelijkheden die het internet biedt. PC Veilig bestaat uit:

• Virus- & Spyware beveiliging; biedt optimale bescherming tegen virussen en spyware die uw PC vertragen of crashen

• Spam Control; voorkomt dat uw mailbox volloopt met ongewenste mailberichten

• Internet Shield; zorgt ervoor dat u veilig kunt internetbankieren, online winkelen en andere financiële transacties afhandelt

• Ouderlijk Toezicht; uw kinderen veilig en onbezorgd op internet

Met vriendelijke groet,

Planet

Nu vroeg ik mij af of er meer mensen zijn die hier een probleem mee hebben. Ik kan het best opzeggen maar het einde van mijn contract word dat meteen 4 manden opgeschoven en eigenlijk wil ik van ze af volgend jaar augustus.

Verwijderd

Je kunt als het goed is bij "mijn gegevens" de optie PC-Veilig uitzetten. Je licenties vervallen dan maar als je het niet gebruikt is dat geen probleem. Het is niet zo dat het gekoppeld is aan je ADSL abo, tenminste, ik kan het nergens op de Planet site vinden dat het een verplichting bij je abo is.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Het staat los van je adsl abonnement.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Het staat zeker los van je abonnenemt. In mijn gegevens kun je em uitzetten. Uiteraard wordt je adsl opgezegd, dat is een andere dienst namelijk.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Maar het einde van je contract word meteen veranderd in de datum dat je pcveilig opzegd het is dus gekoppeld aan je adsl abbonement.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
PCveilig kan los van je ADSL abonnement opgezegd worden.
Pagina: 1