[GF2MX Twinview] Divx troubles

Pagina: 1
Acties:

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Inmiddels me TV out aan de gang door alle kabeltjes van Hercules uit het raam te smijten en er goeie kabels aan te knopen. Affijn, TV out = perfect.

Me kaartje op twinview Extend Desktop gezet, gereboot alles OK, netjes me desktop ook op me TV. Nu neem ik een DivXje en speel die af, beeld gaat automagisch (tm) fullscreen op de TV (het overlay beeld). MAAR divxjes speelt ie zo schokkend af en het geluid gaat onvoorstelbaar voorlopen, met een DVDtje is dit niet zo... Als ik Twinview uitzet of op clone desktop zet is er nix aan de hand.. Iemand enig idee?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 09:12

spok9

Groen...

Wat voor pc heb je? Het afspelen van een DivX film vergt meer van je pc dan het afspelen van een dvd (dvd gaat vooral hardwarematig als je een goede videokaart hebt)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Hoi,
Het zou best kunnen zijn dat je teveel kleuren hebt ingesteld. Had namelijk hetzelfde probleem bij 32bit kleur. Zonder twinview werkt ie perfect, maar met clone schokte het beeld zowel op monitor als op tv.
Verlagen van 32 naar 16 bit loste bij mij alle problemen op.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
spok --> TB 800@1Ghz :) kleuren verlagen ga ik ff proberen

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 15:17
Zo iets heb ik ook gehad, bij geavanceerde eigenschappen van het geluid (icoontje op de taakbalk) stonden wat vinkjes aan, zoals 3d stereo enhancement en tone controle, na dat deze weg waren liep alles perfect.
Heb een A3d geluidskaart.
Gr. j.