Doe eens normaal

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:04:
maar het is gewoon weer een slap aftreksel van Battlefield.......en dat ziet er ondank de oude engine veel beter uit.
De voertuigen bij Crysis sturen voor geen meter , er zit meestal LAG in de Multiplayer games
Ik heb een 8800GTX en moet die game nog op LOW spelen om niet te veel lag te hebben....MIJN CPU is een 3.6 Pentium...2 gig ram...
Die processor is vrij oud, zou verder prima moeten gaan met een recente dual core en de rest van je hardware....
Kijk Callof Duty 4 die is leuk, goeie realistische infanterie met leuke wapens die je ook realistisch verwonden......
Bij Crysis kun je ondank dat je iemand voor z'n kop schiet toch KO gaan als hij je slaat met de "MAXIMUN POWER" man man man ik sta te koken, wat een loser game
Euhm, hallo?? Dat is gewoon de setting van de game. De wereld en het concept zeg maar.
Ik ga toch ook niet lopen janken omdat trackmania geen realistische racer is? Of omdat oblivion stikt van de fantasy creatures? Dat had je gewoon kunnen weten als je een demo had gespeeld of ook maar twee screenshots had bekeken.
CoD4 is duidelijk meer jouw game, dat staat vast. Maar om als een verongelijkte zuinige hollander te beginnen flippen om een miskoop? Shit happens, en het is je eigen fout. Normaal haal je nog wel 2/3 van de prijs van die game tweedehands. En als het je niet om het geld gaat, dan hoef je nog altijd niet zo onnozel te doen.
Ik ga een antiCrysis campagne starten....
Like anyone cares

GELOOF ME CRYSIS GAAT FLOPPEN, NET ALS QUAKEWARS..
Riiiiight, daarom dat het massaal online gespeeld worden door echte gamers die WEL iets bakken van teamplay. De game is geniaal als je gewoon de tijd neemt om het te leren. Natuurlijk, na 5 minuutjes QW bak je er niets van, dat is duidelijk (of je bent gewoon te dom om te beseffen dat het geen unreal/quake game is maar een teamplay game) Nogmaals, andere insteek, ander type game. Dat het niet jouw type is, is dan spijtig, maar een game hoeft niet speciaal voor jou gemaakt te zijn.
games die het wel halen zijn COF4 en natuurlijk UNREALTOURnament....daar hebben ze met een slechtere engine veeel betere graphics neergezet dan bij Crysis.
Wat bezielt EA om hiermee in zee te gaan vind het echt EA onwaardig...
Right, omgekeerd zeker?
edit: ik heb het niet gespeeld omdat het te zwaar zal zijn voor m'n 7600GT. Far cry vond ik niet veel aan, deze waarschijnlijk ook niet. Daarom dat ik EERST de demo zal spelen en dan pas eventueel crysis uit de budgetbak haal over 8 maand... Wanneer goede dx10 kaarten ook maar de helft meer kosten. Zo zie je maar, je maakt het zo duur als je zelf wil. Eerst wil ik QW kopen...
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 15-12-2007 00:16
]