Toon posts:

Crysis haalt het niet bij BF

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat een stront saai spel zeg....okay leuke features maar qua gameplay ronduit slecht.

Call of duty4 is veel leuker en het oude vertrouwde BF2 of 2142 zijn ook veel beter ....gewoon oldschool.
Met Crysis proberen ze weer wat nieuws neer te ztten.......ja het is bagger ik vind het zonde van m'n geld.

wat een shit game zeg :(

de mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Heb je niet eerst de demo uitgeprobeert :) Tsja.

Verder in algemeen weer verder:
[PC] Crysis deel #6: Crysis ligt in de winkels!

:)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja had ik ook moeten doen eigenlijk, ik heb er zelfs twee gekocht , nog eentje voor m'n gabber die 'm overigens wel leuk vind.
Ik vind die karaktertjes gewoon goedkoop het doet met denken aan quakewars (ook zooooo slecht)
Nee die Engine is leuk , water ziet er prachtig uit, leuk dat je een kip kan afknallen etcet ctecetc...

maar het is gewoon weer een slap aftreksel van Battlefield.......en dat ziet er ondank de oude engine veel beter uit.
De voertuigen bij Crysis sturen voor geen meter , er zit meestal LAG in de Multiplayer games
Ik heb een 8800GTX en moet die game nog op LOW spelen om niet te veel lag te hebben....MIJN CPU is een 3.6 Pentium...2 gig ram...

Naja deze game ga ik nu nog de-installen en ik flikker 'm zo het raam uit.

Kijk Callof Duty 4 die is leuk, goeie realistische infanterie met leuke wapens die je ook realistisch verwonden......

Bij Crysis kun je ondank dat je iemand voor z'n kop schiet toch KO gaan als hij je slaat met de "MAXIMUN POWER" man man man ik sta te koken, wat een loser game
Ik ga een antiCrysis campagne starten....

GELOOF ME CRYSIS GAAT FLOPPEN, NET ALS QUAKEWARS..

games die het wel halen zijn COF4 en natuurlijk UNREALTOURnament....daar hebben ze met een slechtere engine veeel betere graphics neergezet dan bij Crysis.
Wat bezielt EA om hiermee in zee te gaan vind het echt EA onwaardig...

Heerlijk dit moest er even uit kom maar met de reacties ...
Mijn Crysis is te koop voor het hoogste bod , als ik 'm niet al het raam heb uit gegooid

Groetjes Mike (kwaaie Mike)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:28
Ik bied een tientje.
(mail of zend me anders effe een direct message, ook voor evt een hoger bod)

[ Voor 66% gewijzigd door Dancing_Animal op 15-12-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:15
Pentium 4 3.6 GHz :')

Overigens heeft dit topic totaal geen nut en mag je je argumenten wel eens wat beter formuleren en onderbouwen.

Al ben ik wel met je eens dat het er gaar uit ziet (en helemaal niet zo revolutionair als bijna iedereen beweert), en dat het een gaar k*tspel is ja :P

Hehe, EA onwaardig :P Past imho precies in hun straatje, mits er 5 expansions en op z'n minst 3 vervolgen komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Avalaxy op 15-12-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eens normaal :s
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:04:

maar het is gewoon weer een slap aftreksel van Battlefield.......en dat ziet er ondank de oude engine veel beter uit.
De voertuigen bij Crysis sturen voor geen meter , er zit meestal LAG in de Multiplayer games
Ik heb een 8800GTX en moet die game nog op LOW spelen om niet te veel lag te hebben....MIJN CPU is een 3.6 Pentium...2 gig ram...
Die processor is vrij oud, zou verder prima moeten gaan met een recente dual core en de rest van je hardware....
Kijk Callof Duty 4 die is leuk, goeie realistische infanterie met leuke wapens die je ook realistisch verwonden......

Bij Crysis kun je ondank dat je iemand voor z'n kop schiet toch KO gaan als hij je slaat met de "MAXIMUN POWER" man man man ik sta te koken, wat een loser game
Euhm, hallo?? Dat is gewoon de setting van de game. De wereld en het concept zeg maar.
Ik ga toch ook niet lopen janken omdat trackmania geen realistische racer is? Of omdat oblivion stikt van de fantasy creatures? Dat had je gewoon kunnen weten als je een demo had gespeeld of ook maar twee screenshots had bekeken.

CoD4 is duidelijk meer jouw game, dat staat vast. Maar om als een verongelijkte zuinige hollander te beginnen flippen om een miskoop? Shit happens, en het is je eigen fout. Normaal haal je nog wel 2/3 van de prijs van die game tweedehands. En als het je niet om het geld gaat, dan hoef je nog altijd niet zo onnozel te doen.
Like anyone cares :z
GELOOF ME CRYSIS GAAT FLOPPEN, NET ALS QUAKEWARS..
Riiiiight, daarom dat het massaal online gespeeld worden door echte gamers die WEL iets bakken van teamplay. De game is geniaal als je gewoon de tijd neemt om het te leren. Natuurlijk, na 5 minuutjes QW bak je er niets van, dat is duidelijk (of je bent gewoon te dom om te beseffen dat het geen unreal/quake game is maar een teamplay game) Nogmaals, andere insteek, ander type game. Dat het niet jouw type is, is dan spijtig, maar een game hoeft niet speciaal voor jou gemaakt te zijn.
games die het wel halen zijn COF4 en natuurlijk UNREALTOURnament....daar hebben ze met een slechtere engine veeel betere graphics neergezet dan bij Crysis.
Wat bezielt EA om hiermee in zee te gaan vind het echt EA onwaardig...
Right, omgekeerd zeker? :s

edit: ik heb het niet gespeeld omdat het te zwaar zal zijn voor m'n 7600GT. Far cry vond ik niet veel aan, deze waarschijnlijk ook niet. Daarom dat ik EERST de demo zal spelen en dan pas eventueel crysis uit de budgetbak haal over 8 maand... Wanneer goede dx10 kaarten ook maar de helft meer kosten. Zo zie je maar, je maakt het zo duur als je zelf wil. Eerst wil ik QW kopen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ik kan me er opzich wel in vinden, zo bijzonder vindt ik Crysis ook niet de single player
is op het begin boeiend maar zakt na een paar levels in :( De multiplayer vindt ik helaas
ook flut... (misschien gewoon niet mijn soort game). :)

Grafisch gezien zit het spel wel goed in elkaar (alhoewel het wel wat minder zwaar mocht!) :|
Met mijn systeem op medium @ 1024*768 wel intressant, maar dat is echt niet belangrijk bij een game. (tenminste dat vindt ik, zoals UT3... Die game speel ik als het moet nog op 1024*768 low
wat overigens veel mensen doen omdat ze dan beter spelen.) :)

Call of Duty 4, tjah daar ga ik geen woorden vuil aan maken omdat ik dat niet kan! Call of Duty 4 is een regel rechte topper... voor mij de beste Single Player voor het jaar 2007! Multiplayer is ook zeer goed! Er zijn dus meerdere games die deze zo genaamde "topper van 2007" makkelijk verslaan...

Voor mij dus Unreal Tournament 3 & Call of Duty 4 beste games van dit jaar! :D

EDIT: :9~ Ojah Far Cry is waaaaayyyy beter dan Crysis! :D Geweldige Multiplayer/Single Player! _/-\o_

EDIT2: Ojah het is niet om Crysis af te kraken hoor, snap wel dat mensen hem erg goed vinden! :9 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door b00ster op 15-12-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens, CoD4 is met voorsprong de beste game van 2007. Die single player... schitterend gewoon. Deze game is gewoon af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:12:

Overigens heeft dit topic totaal geen nut en mag je je argumenten wel eens wat beter formuleren en onderbouwen.
Formuleren en onderbouwen is nutteloos, net als een vrouw ze ruikt lekker of ze ruikt niet lekker.
ik begrijp niet dat deze game de hoogste (98%) score ooit heeft gehaald.
Dat PC gamer heeft vast wat aandelen....
Ook al zou ik idd die Dualcore hebben dan nog blijft het er een beetje "boel' goedkoop uit zien.
edit: ik heb het niet gespeeld omdat het te zwaar zal zijn voor m'n 7600GT. Far cry vond ik niet veel aan, deze waarschijnlijk ook niet. Daarom dat ik EERST de demo zal spelen en dan pas eventueel crysis uit de budgetbak haal over 8 maand... Wanneer goede dx10 kaarten ook maar de helft meer kosten. Zo zie je maar, je maakt het zo duur als je zelf wil. Eerst wil ik QW kopen...
Bied maar je mag mijn game kopen en trouwens als je het nog niet eens gespeeld hebt, dan heb je dus al je info via forums etc.
Op die manier heb ik deze Game dus ook gekocht, maar het is zo slecht dat ik zelfs de moeite neem om uberhaupt een forum op te zoeken.
En nog even dit , ik ben zeker wel een team player want Battlefield en Call of Duty4 zijn ook Team games.
Bij BF kan je tenminste nog squads maken en iets bereiken maar bij Crysis is het letterlijk Crisis ieder speel duidelijk voor zichzelf....

Echt koop die game niet, al die praatjes over dat er wereldwijd zoveel gamers dit spel spelen , is gewoon verkooptruc kan niet anders. 8)7
Daar trap je toch niet in joh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:32:
[...]

Eens, CoD4 is met voorsprong de beste game van 2007. Die single player... schitterend gewoon. Deze game is gewoon af!
Thanks Alvi , wij liggen elkaar wel hahahahahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

Je mag opzich wel moeite doen voor je OP hoor, het enigste wat je nu doet is Crysis zwart maken zonder enige onderbouwing. En lees de FAQ eens door, dit is een topicstart om een nuttige discussie te starten maar een fanboy war met Call of Duty 4 hoeren. |:(

Trouwens gaat dit topic toch dicht, aangezien mensen al beginnen met dubbele posts en verhandelen van games, wat NIET de bedoeling is.
Realistisch, terwijl de geweren plastic aanvoelen en klinken? 8)7
wat een loser game
Wat een onderbouwing zeg, de enigste loser hier ben jij.
Doe dat, hopelijk is je campagne wel beter onderbouwd dan je slappe berichten. :')
Veel beter? Waarop speel jij dude. _O-
b00ster schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:24:
Call of Duty 4, tjah daar ga ik geen woorden vuil aan maken omdat ik dat niet kan! Call of Duty 4 is een regel rechte topper... voor mij de beste Single Player voor het jaar 2007! Multiplayer is ook zeer goed! Er zijn dus meerdere games die deze zo genaamde "topper van 2007" makkelijk verslaan...
Dus jij vind een singleplayer goed als er gewoon een oneindige hoeveelheid aan vijanden blijft poppen totdat je vordering maakt? Dat is gewoon onrealistisch. 8)7
Voor mij dus Unreal Tournament 3 de beste game van dit jaar! :D
Zo moet het, COD4 moet je maar even weglaten. :r

Crysis is misschien voor veel mensen niets, maar om nu te zeggen dat COD4 zijn singleplayer beter is. Nou nee, echt niet, dan is er echt wat mis.

[ Voor 3% gewijzigd door Knaak op 15-12-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
b00ster schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:24:
EDIT2: Ojah het is niet om Crysis af te kraken hoor, snap wel dat mensen hem erg goed vinden! :9
Tuurlijk wel mag toch wel even bagger gooien, als je zo hoog van de toren blaast kun er ook afvallen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
MOAW schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:37:

Dus jij vind een singleplayer goed als er gewoon een oneindige hoeveelheid aan vijanden blijft poppen totdat je vordering maakt? Dat is gewoon onrealistisch. 8)7
Die vordering moet je gewoon snel maken. Als er nou een eenmalige wave vijanden zouden komen, zeg een stuk of 5.. En die heb je allemaal dood en loopt minutenlang te zoeken hoe je een objective moet halen en er is verder geen hond meer te bekennen op het slagveld.. Nee, dat is realistisch. Ze moesten keuzes maken en een constante spawn (hoewel het wel IETS minder snel achter elkaar mocht in mijn ogen) houd het schieten en lopen wel lekker op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Hier moest ik hard lachen en ben ik gestopt met lezen 8)7 Een 8800GTX ter waarde van 400-500 euro en dan een processor van 3 generaties geleden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 19-09 09:31

Knaak

It's me, Mario!

daandegoeiste schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:41:
[...]

Die vordering moet je gewoon snel maken. Als er nou een eenmalige wave vijanden zouden komen, zeg een stuk of 5.. En die heb je allemaal dood en loopt minutenlang te zoeken hoe je een objective moet halen en er is verder geen hond meer te bekennen op het slagveld.. Nee, dat is realistisch. Ze moesten keuzes maken en een constante spawn (hoewel het wel IETS minder snel achter elkaar mocht in mijn ogen) houd het schieten en lopen wel lekker op gang.
Het is gewoon een zwak excuus zodat de AI niet goed hoeft te zijn, aangezien "er toch wel een nieuwe voor in de plaats spawned", zoals het bij alle CoD's is.

Maarja, ieder zijn ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Zo moet het, COD4 moet je maar even weglaten. :r

Crysis is misschien voor veel mensen niets, maar om nu te zeggen dat COD4 zijn singleplayer beter is. Nou nee, echt niet, dan is er echt wat mis.
De Call of Duty 4 SP had voor mij gewoon een element wat de andere Single Players die ik heb
gespeeld niet hadden... weet niet precies wat maar zat er helemaal in... :*) _/-\o_

O-) Vooral het einde was erg sterk... (Nogmaals vindt ik! :P )

:> *** UT3 for live baby! :D :D :D *** :9

[ Voor 5% gewijzigd door b00ster op 15-12-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

bla die cla ;)
Groetjes Mike (kwaaie Mike)
Wat betreft Crysis ben ik het volledig met je eens, kwa gameplay kan ik het ook niet erg boeied vinden. De online DM gameplay is vet saai, vaak staan er 6 man op 3 vierkante meter elkaar te schieten. Na 1 rondje ben ik al klaar. De andere multiplayer is al iets leuker maar er zit weinig teamplay in. De game stimuleerd teamplay dus niet en dat vind ik het grootste gemis... hier kom ik zo op terug ;)

De engine is mooi maar met alle eyecandy vind ik het niet lekker spelen (gtx ultra + q6600 @ 3.4 gig). Dan haal ik nog wel 30 frames ongeveer maar dan heb ik er niet een lekker gevoel bij. Alles op middel draai ik buiten op 80 frames en binnen dik over de 100, goed speelbaar dus.

Terug komend op de teamplay, dat vind ik nu juist bij Quake Wars redelijk sterk. Hier kan ik me dus ook goed mee vermaken mits er vrij veel spelers online zijn en er redelijk word samengewerkt. Maar ik moet ook toegeven dat ik hier ook meer van verwacht had.

Als ik terugkijk naar welke games ik het meeste heb gespeeld (laatste 2 jaar) zijn dat Battlefied2 en Battlefield 2142. Vooral het joinen van een squad vind ik erg sterk. Dit concept mis ik dus erg in Quakewars en al helemaal in Crysis.

Verder vind ik het gebruik van voertuigen veel te belangrijjk worden... In Crysis en Quakewars vind ik het echt de gameplay verzieken, vooral in Quakewars moet ik zeggen.
Kijk bv naar BF2 en Bf2142... welke mappen waren na verloop van tijd het meest populair... de city-maps. Heerlijk infantary-only, dit waren echt de mappen die ik enkel nog speelde en veel plezier aan beleefde.

Maargoed, mss dat er nog leuke mods of custom mappen komen voor bv Quake-wars, het idee van de missies die je in een volgorde moet doen vind ik erg leuk. Nog beter zou de oude ET op de Quakewars engine zijn.... keep on dreaming hahahaha

Laters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MOAW schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:37:
Je mag opzich wel moeite doen voor je OP hoor, het enigste wat je nu doet is Crysis zwart maken zonder enige onderbouwing. En lees de FAQ eens door, dit is een topicstart om een nuttige discussie te starten maar een fanboy war met Call of Duty 4 hoeren. |:(

Realistisch, terwijl de geweren plastic aanvoelen en klinken? 8)7
Dude op wat voor computer speel jij dan 'aanvoelen', klinken ??
Nou kijk de wapens klinken zeker beter dan van Crysis want daar gaat het nu even om.
Er zowieso niet echt een game waar wapen realistisch klinken.....Maar aanvoelen nee dat lukt mij in ieder geval niet.
Verder kan ik alles wat je schrijft wel gaan pareren...maar dat wordt een lang verhaal.
Unreal speel ik niet , want dat gaat me te snel, maar deze game is qua graphics zeker nummer 1, ik heb de Demo veel gespeeld.
Bij Call of duty kun je ook 'sabotage ' spelen ...als je dan wordt afgeknalt dan spawn je weer bij de volgende ronde dus niet oneindig....

:9 :9 :9 dit gaat een leven lijden je werkt nu zelf al mee aan de ACC......

mazzel Mattie
Heb je COD4 eigenlijk wel gespeeld ouwe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
MOAW schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:46:
[...]

Het is gewoon een zwak excuus zodat de AI niet goed hoeft te zijn, aangezien "er toch wel een nieuwe voor in de plaats spawned", zoals het bij alle CoD's is.

Maarja, ieder zijn ding. ;)
Tsja, je moet nou eenmaal snel door het level heen kunnen wandelen, het is geen Ghost Recon Advanced Warfighter. En dit hebben ze inderdaad simpel opgelost door steeds nieuwe spawns, zodat je constant vijanden neer kunt maaien. Het spel blijft kort maar krachtig natuurlijk. Ik erger me in ieder geval niet zo erg aan constant spawnende vijanden, ik kill ze gewoon en loop meteen door (over een soor trigger) zodat de vijanden stoppen met spawnen (en nee, dit is niet op Easy oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ocdaan schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:48:
[...]
Kijk bv naar BF2 en Bf2142... welke mappen waren na verloop van tijd het meest populair... de city-maps. Heerlijk infantary-only, dit waren echt de mappen die ik enkel nog speelde en veel plezier aan beleefde.

Laters!
Dan ga je Call ook echt top vinden, super infanterie ik ben bijna verslaafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:53:
[...]

Dan ga je Call ook echt top vinden, super infanterie ik ben bijna verslaafd
Ik lees laatste paar weken erg veel over COD4 en begon dus al te twijfelen. Het rare is dat ik de demo heb geprobeerd (of ben ik nu gruwelijk in de war met een ander hahaha) en die vond ik geen reet aan. Komt omdat het een singleplayer demo was en ik singleplayer dus helemaal niets vind. Online all the way voor mij... Ik ga volgende week gewoon ff halen, zien we het vanzelf wel, jij bent dus de laatste druppel die me over de streep trekt ;) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben het wel met nibbi eens, tis niets anders dan een 'dure techdemo' cliche/saai etc. CoD4 heeft gewoon een super verhaal, ziet er prachtig uit en draait ook nog eens goed.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Cod4 is verreweg de beste game van het jaar, daar zal geen twijfel over bestaan. Maar om Crysis nu de slechste game te noemen gaat me wat te ver. Oke, de gameplay begint te vervelen, je hebt een uber pc nodig om hem een beetje fatsoenlijk te spelen, de graphics zijn niet wat ze ons deden beloven en de game is buggy as hell, toch zijn er slechtere games :) Nee, crysis vind ik ook maar een bagger spel. Grootste tegenvaller van het jaar, één en al hype als je het mij vraagt.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
prutser001 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:00:
Ben het wel met nibbi eens, tis niets anders dan een 'dure techdemo' cliche/saai etc. CoD4 heeft gewoon een super verhaal, ziet er prachtig uit en draait ook nog eens goed.
_/-\o_ Kijk daar kunnen we mee prate! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Smaken verschillen gelukkig. Die neppe shit van CoD4 trekt me totaal niet. Heb de singleplayer uitgespeeld, en de enige leuke missie was die in het vliegtuig, waar je geen last had van domme AI en constante respawns. Blegh wat een onrealistische zooi was dat..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Nou, mijn bod van een tientje is dus het hoogst, ik vind dat ik 'm daar wel voor mag hebben :)
* Dancing_Animal kijkt ts lief aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ocdaan schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:59:
[...]

Ik lees laatste paar weken erg veel over COD4 en begon dus al te twijfelen. Het rare is dat ik de demo heb geprobeerd (of ben ik nu gruwelijk in de war met een ander hahaha) en die vond ik geen reet aan. Komt omdat het een singleplayer demo was en ik singleplayer dus helemaal niets vind. Online all the way voor mij... Ik ga volgende week gewoon ff halen, zien we het vanzelf wel, jij bent dus de laatste druppel die me over de streep trekt ;) hahaha
Top Toch , ik ben ook geen Single player gamer, houd alleen van Multiplay zoals Battlefield2/2142, en idd infanterie , besluipen en killen.

EN JA ALLEMAAL MIJN PROCESSOR IS TE OUD, MAAR IK HEB GEWOON FF GEEN ZIN OM WEER TE BOUWEN IK WACHT NOG EVEN TOT VOLGEND JAAR.
IK KAN ALLES OP HIGH SPELEN BEHALVE CRYSIS maar ach het woord zegt al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dancing_Animal schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:03:
Nou, mijn bod van een tientje is dus het hoogst, ik vind dat ik 'm daar wel voor mag hebben :)
* Dancing_Animal kijkt ts lief aan
Ik gooi 'm net het raam uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Angeloonie schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:02:
Smaken verschillen gelukkig. Die neppe shit van CoD4 trekt me totaal niet. Heb de singleplayer uitgespeeld, en de enige leuke missie was die in het vliegtuig, waar je geen last had van domme AI en constante respawns. Blegh wat een onrealistische zooi was dat..
Smaken verschillen inderdaad, maar er is zoiets als goede smaak en slechte smaak. Jij hebt duidelijk slechte smaak. Cod4 onrealistisch 8)7 We hebben het over Crysis en dan noem je Cod4 onrealistisch 8)7

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Als je'em echt zo verschrikkelijk vind zou ik hem lekker ritueel verbranden (let op je vingertjes) 8) geeft veel meer voldoening dan een tientje! haahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Het is beter dat je hem verkoopt, anders kan je 'koper' hem nog steeds kopen in de winkel en dat willen we niet. Zulke games hoor je niet te sponseren :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
:P Eigenlijk vindt ik dat ze alles over Crysis al hebben gezegt bij de GameKings Extended Review en "Het geval Crysis"... Ik maak er geen woordjes meer aan vuil! :D

:D _/-\o_ GOD ALSTUBLIEFT LAAT FAR CRY 2 NIET ZUIGEN! _/-\o_ :D

[ Voor 17% gewijzigd door b00ster op 15-12-2007 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
b00ster schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:08:
:P Eigenlijk vindt ik dat ze alles over Crysis al hebben gezegt bij de GameKings Extended Review en "Het geval Crysis"... Ik maak er geen woordjes meer aan vuil! :D
Had ik dat ook maar eerder gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT3 is ook slecht. Vooral nieuwe maps zijn echt niet goed, rankin in ut2k4 bijv dat was een goede map. Maar die nieuwe zijn allemaal zo benauwend kleine gangetjes en je gaat zo traag net alsof je door stroop moet lopen. Het is geen UT meer in mijn ogen. Ook is de weapon balance niet echt goed en is het meer spammerig dan ut2k4 en minder hitscan :<.

Is ook aan het falen. Net zoals et:qw. Niet zoveel spelers allebei. ET:QW is wel leuk, maar ik hou echt niet van vehicles. Zoals die daar geimplementeerd zijn in ieder geval. Eerlijk gezegd heeft alleen halo (pc dan, geen xbox) de vehicles goed gehad in een multiplayer game.

Crysis ziet er leuk uit maar is niks aan.

CoD4 is gewoon goed. Alles werkt lekker, niet te traag maar ook niet te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ga maar naar buiten en raap 'm op. Krijg je euro extra voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Dancing_Animal schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:13:
[...]

Ga maar naar buiten en raap 'm op. Krijg je euro extra voor de moeite.
Ik bied €15,- dan hang ik em aan een "doe een wens vuurpijl" en blaas ik em na boven, wensen op een betere game! haha! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.ikloopdemarathon.nl/wenspijl1.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door b00ster op 15-12-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gasten gewoon 30+ reacties binnen een uur das toch wel Crysis hoor.
Ik ga nu nog ff lekker uurtje CoD4 spelen en even echt scoren....

Tot morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthnxbybye
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.