Wat is verschil tussen deze Iomega ext. HDD?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• levdr
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik weet niet of ik mijn vraag hier wel zo mag stellen, maar ik kom er niet uit. Op de webshop van de BCC staan twee harde schijven en ik heb geen idee wat het verschil is, behalve de prijs. Het gaat om de Iomega 500GB Actie (E. 99,95) en de Iomega 500GB HDD (E. 109,95). Nou wilde ik de laatste kopen maar als de goedkopere net zo goed is, koop ik liever die omdat die direct leverbaar is. Ik heb helemaal geen verstand van harde schijven en de BCC site geeft verder geen bijzonderheden. Ik heb wel info gezocht over die goedkopere schijf maar heb niets kunnen vinden, ook niet op de Iomega site. Kan iemand me misschien wat advies geven? Bedankt alvast.

http://www.bcc.nl:80/shop...-RhwKq06DVL4AAAEUJiUI2MvR

Mac Pro 2,26 GHz 8 Core, iMac 20" Intel C2D 2,16GHz

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Lijkt alsof de goedkopere oud model is. Als het je niet uitmaakt hoe het eruit ziet kan je sowieso voor de goedkoopste gaan denk ik. Je zal vast niet veel verschil merken tussen beide. Mogelijk is alleen de behuizing anders

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• levdr
Ah, wat ouder. Dat zou ook verklaren waarom ik hem op de Iomega site niet kon vinden. Ok, dank je.

• levdr
Ik heb beide schijven vanmiddag bij BCC gezien. De goedkopere, zwarte had een kunststof behuizing. De duurdere had een zware, metalen behuizing en die heb ik dan maar gekocht.
Hoewel ik nu weer twijfel of ik niet beter toch eentje met FireWire had moeten kopen. Al die verschillende meningen over externe schijven en welke de beste zijn, prachtig hoor, maar het brengt je soms ook wel erg in verwarring.