Mijn PC heeft een upgrade (onder andere nieuw moederbord) ondergaan en dus heb ik XP opnieuw geïnstalleerd. Ik kan perfect alle drivers installeren zonder problemen behalve de drivers van mijn wireless netwerkkaart. Dit is een Conceptronic C54i. Deze heeft zonder problemen gewerkt in mijn twee vorige setups maar nu hangt de PC telkens bij het installeren van de drivers. Deze drivers installeer ik handmatig (geen setup, is er ook niet). Ik krijg dan een waarschuwing te zien dat de drivers niet certified zijn. Wanneer ik dan op toch doorgaan klik, maakt XP een herstelpunt aan en kopieert daarna de driver waarnaa het systeem volledig hangt. Geen BSOD dus. Er kan dan nog enkel gereset worden. Ik heb al verschillende keren opnieuw geprobeerd maar telkens hangt het systeem. Teruggaan naar een vorig herstelpunt of XP herinstalleren helpt niet. Wanneer er na het hangen gereset wordt, start de PC soms perfect op of soms blijft hij hangen bij het XP bootscreen.
Ik ben ten einde raad, heeft iemand nog tips? Wat kan ik anders nog proberen? Alvast bedankt!
Dit zijn de specs:
Moederbord: Gigabyte GA-G33M-DS2R
Geheugen: 2 x 1024 MB GEIL DDR2 PC6400 CL4
HD: Hitachi T7K250 250GB SATA II 3.0Gb/s 8MB
Videokaart: MSI GeForce NX7900GTO
Ik ben ten einde raad, heeft iemand nog tips? Wat kan ik anders nog proberen? Alvast bedankt!
Dit zijn de specs:
Moederbord: Gigabyte GA-G33M-DS2R
Geheugen: 2 x 1024 MB GEIL DDR2 PC6400 CL4
HD: Hitachi T7K250 250GB SATA II 3.0Gb/s 8MB
Videokaart: MSI GeForce NX7900GTO