CD ripper zoals Audiograbber?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.597 views sinds 30-01-2008

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Er is voor Mac OS ook vast een goeie CD ripper te vinden. Alleen ik heb hem nog niet gevonden. Itunes kan het, maar ik wil losse mp3's hebben. Dan heb je nog Max, maar die werkt bij mij niet lekker onder Leopard.

Iemand een goed freeware alternatief voor Mac OS zoals Audiograbber?

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:01

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

iTunes maakt toch ook gewoon losse MP3's?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-02 01:12

mace

Sapere Aude

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:48
Is dit niet een beetje een domme vraag? Beetje zelf zoeken en je hebt zo wat te pakken...
http://osx.iusethis.com/search?q=audio+ripper

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

In de wiki staat
Make sure to have cd-discid, ruby-libglade2 (libglade2-ruby) and cdparanoia installed as a minimum. You can optionally choose for Lame, Vorbis or FLAC, depending on the codec you wish to use.

Then download Rubyripper: http://rubyforge.org/frs/?group_id=1284&release_id=8282
Die cdparanoia heeft keurig een linkje, waar haal je die andere 2 vandaan?

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Saeverix schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:02:
Is dit niet een beetje een domme vraag? Beetje zelf zoeken en je hebt zo wat te pakken...
http://osx.iusethis.com/search?q=audio+ripper
Ik hoor iets over.. Domme vraag.. oh nee "Alleen domme antwoorden"

Waarom is er een forum? Oh ja om wat te vragen.

Soms vindt je echt niet alles door op Google te zoeken.. Ik vindt van alles maar allemaal Demo, Shareware etc..Ik ben op zoek naar een goeie freeware tool en dan is de ervaring van anderen wat handiger dan uren en uren te zoeken he?

Besides kan hij direct in het "Onmisbare software" topic... ;)

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:48
ViNyL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:46:
[...]
Ik hoor iets over.. Domme vraag.. oh nee "Alleen domme antwoorden"

Waarom is er een forum? Oh ja om wat te vragen.
Daar is een forum onder andere voor ja. Maar hier verwachten we ook inzet van de topicstarter zelf... Iets wat bij jou nou niet echt duidelijk aanwezig was. Eerst dus zoeken zoals bijvoorbeeld op een site zoals ik hierboven gaf... Ik zie daar namelijk toch echt al 3 gratis programma's staan.

Als je het dan nog niets vind dan een topic openen en neerzetten welke programma's je gevonden had en waarom je het niets vind.

Als je dat allemaal gedaan had... Dan pas had ik een dom antwoord. Op dit moment niet :)

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Werner geeft het al aan. Het is op GoT de bedoeling dat je enige inzet toont. Dit doe je door bijv. te laten zien welke alternatieven je zelf al had gevonden en vooral waarom deze niet voldoen. iTunes kan ook prima een CD in losse MP3's rippen, dus waarom voldoet iTunes niet?

Je mag een nieuw topic openen :). Maar houd je dan wel aan de Policy Apple Talk en Het algemeen beleid.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 15-12-2007 10:05 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.