Ik heb sinds vandaag een Asrock ConRoe1333-D677 in mijn bezit. Deze heb ik samen met een Intel® E6750 en een 1GB Geil setje dual channel
Nou lukt het mij niet om het systeem elke keer op te straten als ik daar om vraag. De ene keer wil hij starten, de andere keer doet hij niets. Fans blazen, reset knop reageert (naar mijn inzien) niet. en beeld blijft op standby. Windows uiteindelijk wel kunnen installeren na veel opnieuw opstarten, voedingstekker in en uit trekken etc..
Systeem op dit moment:
nieuw aangeschaft:
Asrock ConRoe1333-D677 (1333mhz compatible)
Intel® E6750
G.e.i.l. 512mb PC2-5300 2x Dual Channel
oude onderdelen:
120GB WD ide schijf 5300rpm
Samung DVD-RW ide
200W oem, GEEN merk voeding
In principe zou mijn voeding voldoende moeten zijn aangezien het systeem niet veel stroom vraagt. Iemand ervaring met dit probleem?!
Al zoveel mogelijk niet mee laten starten.. bv. één reepje geheugen ipv 2.. geen dvd-brander. etc. etc..
Ik hoop jullie hiermee wél voldoende te hebben geinformeerd
Nou lukt het mij niet om het systeem elke keer op te straten als ik daar om vraag. De ene keer wil hij starten, de andere keer doet hij niets. Fans blazen, reset knop reageert (naar mijn inzien) niet. en beeld blijft op standby. Windows uiteindelijk wel kunnen installeren na veel opnieuw opstarten, voedingstekker in en uit trekken etc..
Systeem op dit moment:
nieuw aangeschaft:
Asrock ConRoe1333-D677 (1333mhz compatible)
Intel® E6750
G.e.i.l. 512mb PC2-5300 2x Dual Channel
oude onderdelen:
120GB WD ide schijf 5300rpm
Samung DVD-RW ide
200W oem, GEEN merk voeding
In principe zou mijn voeding voldoende moeten zijn aangezien het systeem niet veel stroom vraagt. Iemand ervaring met dit probleem?!
Al zoveel mogelijk niet mee laten starten.. bv. één reepje geheugen ipv 2.. geen dvd-brander. etc. etc..
Ik hoop jullie hiermee wél voldoende te hebben geinformeerd
[ Voor 5% gewijzigd door vincentelving op 14-12-2007 19:08 ]